MS Windows
briani 27239
Hvad sker der?
Fra : RK

Dato : 23-05-10 09:32

Nogle gange (med lange intervaller) når jeg starter min PC er kan det ske at
Internet explorer viser alt for stor grafik på skærmen. Opløsningen er som
den plejer og øvrig skærmvisning ser ud til at være som den plejer? Den
eneste måde jeg har kunnet rette problemet har været med en
systemgendannelse. Spekulerede på om det er windows opdateringer der laver
ged i indstillingerne???

Fra : Flemming

Dato : 23-05-10 13:03

IE version ????

mvh
Flemming

Fra : RK

Dato : 24-05-10 09:32

"Flemming" <nobody@nobody.com> skrev i meddelelsen
> IE version ????
>
> mvh
> Flemming
>
> "RK" <flemming.j@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen

IE8

Fra : Jens

Dato : 23-05-10 14:09

Den 23-05-2010 10:31, RK skrev:
> [...]
> som den plejer? Den eneste måde jeg har kunnet rette problemet har været
> med en systemgendannelse. Spekulerede på om det er windows opdateringer

Det er vel ikke fordi du er kommet til at trykke CTRL +/- ?
Jens

--
"Noget om tykke mennesker der skal tabe sig,
eller noget med fattige mennesker der får bygget et hel palads,

Fra : RK

Dato : 24-05-10 09:34

"Jens" <Skriv-i-gruppen@tak.invalid> skrev i meddelelsen

> Det er vel ikke fordi du er kommet til at trykke CTRL +/- ?
> Jens

Den funktion kender jeg ikke og den virker tilsyneladende ikke hos mig
(win7) ?

Fra : Jens

Dato : 24-05-10 09:46

Den 24-05-2010 10:33, RK skrev:

> Den funktion kender jeg ikke og den virker tilsyneladende ikke hos mig
> (win7) ?

Ctrl + (zoom ind)
Ctrl - (zoom ud)
Ctrl 0 (tilbage til 100%)

Hvis du har en mus med scroll-hjul, så kan du også zoome ved at holde
CTRL nede på tastaturet samtidig med at du drejer på musehjulet.

Jeg kører Windows 7

Fra : Rado

Dato : 24-05-10 11:07

On Mon, 24 May 2010 10:33:32 +0200, "RK" <flemming.j@mail.tele.dk>
wrote:

> Den funktion kender jeg ikke og den virker tilsyneladende ikke hos mig
>(win7) ?

Kig nede i nederste højre hjørne af IE8 (statuslinjen), der er en
drop-down box hvor man kan ændre zoom. Det er der i alt fald i XP, ved
ikke om det er anderledes i Win7.

--
Rado
"Den genetiske kode minder ikke om software - den ER software,