MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
winows live messenger
Fra : JB

Dato : 23-05-10 07:08

Jeg har på mit skrivebord 'winows live messenger',
der står ' Du har en invitation' men kan ikke få den slettet.
Hvordan få jeg den slettet.?

JB

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-05-10 13:06

Åben Messenger, klik på linket og se om det er nogen du vil acceptere
(det er det sikkert ikke).

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : JB

Dato : 23-05-10 22:36

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i meddelelsen
> Åben Messenger, klik på linket og se om det er nogen du vil acceptere
> (det er det sikkert ikke).
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

Jeg har ignorere dem, men der står stadigvæk at der er invitation

JB

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-05-10 10:11

Klik på det lille kryds.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : JB

Dato : 25-05-10 07:02

> Klik på det lille kryds.
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

hej igen

det har har gjordt mange gange, men hver gang jeg tænder min PC og logo på
står det der igen.

JB