ROOT af HTC Magic
Fra : Hauge

Dato : 22-05-10 09:03

Hejsa

Jeg har en HTC Magic med Android 1.5 købt via 3, som jeg gerne vil have
ROOT'et, så den kan få en nyere Android.

Jeg har prøvet nogle af de opdateringsmuligheder jeg kan finde på
nettet, men hver gang ryger den i fælden med patched firmware, dvs. ikke
mulig at få ny Android på..

Jeg mangler stadig et par muligheder, men vil lige høre om der skulle
være nogen her i gruppen, hvor det er lykkedes at gøre det og hvordan.

Den reelle grund til at jeg vil have mindst version 1.6 af Android på,
er at den version har VPN og det er ikke muligt på en ikke-ROOT'et
software, men er i 1.6 som standard.

Mvh Hauge

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 22-05-10 10:26

Hauge sendte dette med sin computer:
> [...]
>
> Jeg mangler stadig et par muligheder, men vil lige høre om der skulle være
> nogen her i gruppen, hvor det er lykkedes at gøre det og hvordan.

Har du overvejet at spørge hér:

http://www.mobildebat.dk/forumdisplay.php?f=62

Synes der er mere gang i den dér.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hauge

Dato : 22-05-10 14:01

Hej
Hans Paulin (6310) skrev:
> Har du overvejet at spørge hér:

Det havde jeg ikke, men kikkede på siden og fandt en vejledning der
delvis virkede.. Men den delvise vejledning og info andre steder fra,
gjorde at jeg fik opdateret min Android 1.5 til en 2.1'er.

Jeg takker for hjælpen

Mvh Hauge

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 23-05-10 09:57

Hauge forklarede:
> [...]
> virkede.. Men den delvise vejledning og info andre steder fra, gjorde at jeg
> fik opdateret min Android 1.5 til en 2.1'er.

Velbekomme

Hans
www.zofiaoghans.dk