Ahead ligger i Palma de Mallorca uge 23 t~
Fra : Allan Nielsen

Dato : 22-05-10 07:24

Bavaria 42C, 2005 udlejes/lånes i ugerne 27, 28, 29, 31, 32, 33, 34,
35.

Båden har alt tænkeligt udstyr og befinder sig i Middelhavet denne
sommer for at deltage i ARC 2010 til november.

Der skiftes som udgangspunkt i Palma havn, men anden aftale kan
naturligvis laves med lejerne i ugerne før og efter.

Pris: DKK 7.500,- pr uge;
Selvrisiko på forsikringen (Pantaneius) er DKK 10.000,00.

Prisen (og tilbudet!) dækker alene udgifterne og forudsætter at du er
en erfaren skipper
og at du er i stand til at udføre almindelig vedligeholdelse på vejen
således at båden kan leveres videre i samme (eller bedre) stand som du
modtog den i.

For en hurtig oversigt over havne, ankerpladser osv. se:
http://www.mallorca360.com/gmaps/ClubDeMar.php?lang=en

Henvendelse til:

Allan Nielsen
S/Y A-head
tlf.: +4522172813
email: ahead@syahead.dk

PS: Billeder af Ahead findes på http://www.syahead.dk
Det galleri der hedder Inventory Juni 2009 giver et fornuftigt indtryk
af udstyret.
http://www.syahead.dk/index.php?option=com_joomgallery&func=viewcategory&catid=13&Itemid=59

Fly:
I øjeblikket opererer følgende:

Air-Berlin http://www.air-berlin.com/

Spanair http://www.spanair.com/dk

Cimber Sterling http://www.cimber.dk/

Transavia http://www.transavia.dk/

Norwegian http://www.norwegian.dk/

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 22-05-10 14:42

Ja tak, jeg vil gerne "låne" den i uge 31

Kontakt mig bare her

Mvh
JR

Fra : Allan Nielsen