Ting og Sager 2
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-05-10 15:22

Ting og Sager 2 fra en snart af-programmeret person!

Hår fået min vrede delvist fri!
Testosteron niveauet er stadigvæk for lavt!(men langt højere end før)

er igang ar rette op på min visuelle/rummelige(3d visuelle forestillingsevne) evne,
Den er fuldstændig saboteret! På en skala fra 0-100 er den gået fra 100 til 0.5

Bla. har jeg måtte kæmpe for den ellers instinktive og naturlige forståelse
(noget der aldrig før tortur programmeringen har været et problem) af at se et spejlbillede
og et ikke spejlbillede af feks. mig selv(i den visuelle forestillingsevne)

Det er utroligt så meget regnekraft og klarhed lidt testosteron giver hjernen!

Hvilket selvfølgelig siger sig selv (Konflikt og Sex) vågenhed,klarhed,regnekraft og styrke!
manden med højst niveau overlever konflikten med konkurrenten og formere sig med kvinden!!!

Den med lavest dør og formere sig ikke!

Evolutionen diktere at Testosteron øger klarhed, intelligens,vågenhed og fokus.
Den med lavest niveau(uklarhed, lav ik, lavt niveau af vågenhed og fokus)
giver ikke sit DNA videre!
(fordi han er død eller ukamp dygtig)

Sænk en mands niveau og hans hjerne bliver ødelagt!(hjernemassen selv bliver ødelagt)
(uanset om det er en skadet testikel,programmering eller begge dele)
Øg hans niveau og øg hans intelligens!

Misc.

"Sid på jeres knæ, modtag legmet, få en klat(der symbolisere sæd) og skyl/desinficer med lidt alkohol"
I Farens, Sønnens og den Hellige Ånds Navn(mænds vilje og lyst til at bestemme over kvinder)

De Kristne giver og modtager, dem der giver bestemmer!
Dem der ikke forstår bliver straffet!!

Ødelæg Testosteron og Brænd på bålet og i Helvede for altid!!!
For Helvede eksistere, bygget med kvante mekanik af hjerner der er kvante mekaniske af tortur!

Kvante Mekanik
(alting kan ske, der er bare varierende sandsynlighed for om hvorvidt ting sker eller ej
Kør med kvanten=at ændre på sandsynligheden)

Peter
25-04-73(Taurus)
Med sine horn snurret rundt om sig selv(frontal lobes) og kvante mekanisk af tortur!

En ring på hjernen, en ring på hjørnen,den eneste ægte hjørnering
Enhjørringen som er ?

--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-05-10 05:32

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4bf69b5a$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Og nå ja, stearin i kaffe kopper, min terassedør lukket når jeg vågner,
selvom at jeg sjovt nok lagde mig til at sove med den åben!!!!!!

3 dage siden at tempoet blev skruet i vejret!!!
i sindsyggørelsen, jeg må stadigvæk ikke forsvare mig(programmering)
størstedelen af skaderne(igennem de sidste 12 år) er når jeg køber ind
(så mangler ting eller er ødelagte, stearin i kaffekoppen som regel også
(og i min bihule når jeg sover/bliver låst, så jeg ikke kan vågne)

Sjovt nok bare fordi at jeg tog DF i landsforræderi!!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-05-10 06:18

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4bf8afc6$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Bjørnholt har brugt sadister i de sidste 12 år!

"INGEN SYNLIGE SKADER" er sadisternes motto i Danmark!
(gad vide hvorfor??? de kunne bare skære min næse af, det officielle Danmarks
svar vil bare være "sindsyg og fuld af løgn"
desuden er jeg programmeret til ikke at måtte forsvare mig!

(på 12 år er jeg gået fra at have den højest målte IK(alt efter hvad jeg ved)
til at være dum som snot, så dum at jeg ikke længere tør lade som om jeg er dum!!!!!
Min bolig er en fuldstændig ruin,min økonomi ødelagt,
og jeg er døende!(er jeg ret sikker på)
(og ude af stand til at mærke det pga. programmering)

lige siden jeg tog landsforræderne i forræderi, da jeg gik med til at prøve noget EMDR
for at se om det ville hjælpe på en depression(Karsten Bjørnoholt/emdr forbundet)

Programmering af vælgerne i et demokrati er forræderi!

Og uanset hvad jeg har været udsat for i de sidste 12 år i vågen eller uvågen tilstand!!

Så er altsammen løgn hvis det på nogen måde for mig til at fremstå som en forbryder,pervers,umoralsk ect.

Jeg er upervers(både politisk og seksuelt) jeg er ikke dømt for nogen forbrydelse!

Det eneste der er at udsætte er at Bjørnholt har tvunget/programmeret/torteret mig til at være en løgnhals!
jeg har måtte påstå at jeg har slået en person(så jeg kunne blive en "voldelig vanvittig")
for at redde personens liv!!!

Min far er allerede blevet myrdet!
(og jeg forsøgt givet skylden et par dage senere, ved at jeg skulle forestill mig at jeg havde gjordt mordet!
Jeg blev kun reddet af ikke at vide i hvilket rum forbrydelsen havde foregået, ellers var jeg blevert fængslet
for mord af landsforræderne! (Istedet bliver det nu kaldt selvmord, hvilket slet ikke passer til hans personlighed,
jeg har måtte grave så meget fri for at huske min far som den person han var,
og ikke den person han blev forsøgt gjort til)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-05-10 06:53

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4bf8baa5$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol
Og nej, jeg har ikke nogen delt personlighed,
tak for interessen!

Men jeg kan huske Bjørnholt og DJ Ævl
(en der kaldte sig Torben og på et tidspunkt Preben)
diskutere emmnet under programmeringen/torturen.
Fordi det ville gøre det nemmere for dem, at give mig skylden, for de forbrydelser de havde
tænkt sig at lave og så vågne mig op 10 år senere(det er 12 år siden nu)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-05-10 07:18

> [...]

tænkt sig at lave og så vågne mig op 10 år senere(det er 12 år siden nu)
og der har været en del gjort på det sidste at give mig det indtryk!
(men stearin koppen den anden dag, var et papbæger købt om morgen hos bageren,
og der var stearin i den da jeg kom hjem fra fakta samme dag 3 timer senere)
den passer fint i mikrobølgeovnen-jeg har lige måtte købe en ny!!!
Den bliver selvfølgelig snart ødelagt!

Igen et forsøg på at lave ring/loop i min hukommelse:
Jeg købte for 10 år siden en mikrobølge/varmlufts ovn i rustfrit stål,
den virkede fint i et par måneder, hvorefter lejet i den gik i stykker(blæseren til varmluftsovnen)
hvorefter jeg fik den lavet på garantien, en uge senere gik den i stykker igen ! Og jeg gad ikke sende den ind!
og brugte lidt sterin på lejet da jeg bare skulle bruge den 1.gang til, hvorefter jeg fik den lavet igen på garantien og
gav den væk! Sjovt nok til den person jeg måtte påstå at have slået for at redde hendes liv, når jeg sidder og tænker over
det så er det utroligt hvad den person egentlig har haft gjort af skade på mig, og resten af familien psykisk/økonomisk,
bare beløbet på det computer udstyr jeg har haft recyklet igennem hendes computer for at holde den opdateret beløber sig i
ca. 100.000 kroner og dene eneste tak er tilsvining når udstyret bliver ødelagt af personen selv, jeg tror aldrig nogen sinde
jeg har taget personen i at gøre noget positivt for nogen uden bagtanker.

Jeg ved ihvertfald at personens indflydelse på mit liv har kun været negativt siden jeg var 8-9 år gammel, hvor jeg heldigvis
stoppede al kontakt med hende indtil jeg var ca. 22-23 da jeg snakkede med hende igen!
(udover hej til familiefester en gang imellem, ihvertfald mellem jeg var 11-22 var der praktisk taget
ingen kontakt med personen overhovedet, jeg måtte få resten af familien til at holde personen væk)

Hun er uden tvivl en der bliver brugt af Bjørnholt,DJ Ævl og DF, jeg ved ikke om hun er klar over det!

Jeg er egentlig også ligeglad, så længe hun bliver holdt ude af min bolig, hun er bare en af deres sindsyge dyr!
En ting! Der er ikke noget menneskeligt mere, hvis det er tilfældet(Bjørnholt-DJ Ævl)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-05-10 07:48

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4bf8c8b0$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> og der var stearin i den da jeg kom hjem fra fakta samme dag 3 timer senere)
> den passer fint i mikrobølgeovnen-jeg har lige måtte købe en ny!!!

Det skal lige indskydes at jeg bor alene, udover mig har ingen adgang til min bolig!
Jeg er en myndig person!
der er 99% chance for, at hvis nogen er i min bolig når jeg ikke er der, så er det en forbrydelse!
Jeg har været cølibat siden jeg var 19 år og er det selvfølgelig indtil jeg er vågnet op!
den eneste form for kønslig omgang med nogen
(var da jeg blev voldtaget under programmeringen, kort tid efter jeg tog Landsforræderne i landsforræderi i 98-2003)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-05-10 17:12

> [...]
> og jeg er døende!(er jeg ret sikker på)
> (og ude af stand til at mærke det pga. programmering)

Ja, det er så sandt at når jeg ikke stemmer DF, så er der liv i hjernen!
Og ja, jeg tror jeg overlever!

prøv at tænk hvis nu at dem der stemmer DF havde en kvalitets hjerne, og derfor undlod
at stemme DF måske endda næsten nok Neurons og Glia celler til at kunne køre med kvanten.

dvs. 5% (øverste 5 procent IK mæssigt) seriøs regnekraft!

(jeg er programmeret af Bjørnholt til at sige sandheden om jeres IK, sådan i syntes jeg er et dumt svin,
at i er dumme som snot, jeg har endda prøvet at forestille mig at være på niveau snot men stemmer stadig ikke DF!)

udover at være tortur programmeret til at gøre det som er bedst for Bjørnholt, DJ ÆVL, Bodil Sindsyg ect...
min underbevidsthed er træt af at styre fremtidige tortur ofre ud til dem begge.

ja, jeg har testet kvante kørsel, en ca 35-40 årig kvinde, Kjellerup lidt over 7 om morgenen,jeg var på torvet
(kom gående, så en kvinde gå forbi Bavinci(tænker hun kunne godt tage at gå derover) Hun stopper op,drejer til hendes
venstre, går over vejen og ind i kiosken lidt før mig, står og kigger på nogle chips mens jeg køber cigaretter, hun stamper i gulvet
med det ene ben!!!

(underbevidstheden spillede Simmerne med byens borgere, fordi hvis Bjørnholt og Bodil sindsyg gør det så gør jeg det også!!!Og bedre
end dem)

Sjovt nok er jeg den eneste der må!! Det de gør med tortur/programmering og hypnose er ulovligt!
Det jeg gør er lovligt!(ifølge landets lovgivning)

og DJ Ævls programmering om at jeg ikke må kunne se ham er ulovligt!!!

feks. hvis nogen uheldigvis myrder dem begge fordi min underbevidsthed havde en tilfældig strøtanke,
så er det lovligt! Forudsat jeg i retssalen viser at jeg er istand til det!

alle religiøse mirakler er kvante mekanik!(hvad er sandsynligheden for at en person gør 1 istedet for 2?)

34% - 20% ???? gør ting med sandsynligheden indtil der sker det man vil have til at ske! det behøves ikke nødvendigvis
at være 100%

En torteret hjerne i en person der ikke kan bevæge sig, lære nye ting!(og jeg tortere ikke nogen)
og "bare selv find på en god grund til at gøre det der er bedst for os" er en svine streg!
Ligesom du kan gøre noget for dig selv når du gør noget for os, det du gør for dig selv skal du bare bilde dig selv ind men ikke
virkelig gøre"

(gør det der er bedst for Danmark(forsøg på at gøre mig til en forræder,og se hvad der skete med svend auken-MR.DK-)
Men lad være med at påvirke dansk politik(ulovligt at programmere folk til det)

Gør det der er bedst for Danmark:

En farvet Præsident med Arabisk Navn
og verden er så småt begyndt at være bange for at spise gris
på grund af A´s indflydelse, influenza A
som kun er en sygdom hvis A vil ha det!
(svineavl lugter grimt)

USA var og er i konflikt med muslimske ekstremister i udlandet samtidig!

Og hvad sker der med en torteret hjerne i en person der ikke kan bevæge sig, når personen
får besked på at forestill sig at feks politiet dukker op og istedet for at hjælpe, tortere en? 30.000 gange??

Læg en fælde og dial 911?(var det hele New York´s brandvæsen)?
og min underbevidsthed har ikke gjort noget forkert!

og "kun GUD kan få det der væk fra sit hoved" gør hvad ved den torterede person? Og hvad er hans eget land?
Hver eneste person der er død siden er Bjørnholts,Bodil Egebergs, DJ Ævl´s ect... ofre

Dem der er døde, har ikke mødt deres fremtidige partnere som har mødt andre og fået børn med dem!
Det er på grund af mig!