Optaget/Fri Skilte
Fra : Torben Henriksen

Dato : 20-05-10 20:56

Nogen der ved hvor man kan købe de her runde plast skilte
rød/grøn som man vender når man sejler fra hjem havn.
Har fået mit stjålet i vinter (utroligt hvad man stjæler)
Jeg har bladret diverse båd kataloger og hjemmesider igennem
(Palby, Masnedø ect.) uden at finde noget.
Jeg ved godt jeg kan lave et selv, det bliver måske også resultatet,

Mvh/Torben H.

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-05-10 21:06

Torben Henriksen <torbhSJ@mail.dk> skrev i meddelelsen
4bf593d5$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> (Palby, Masnedø ect.) uden at finde noget.
> Jeg ved godt jeg kan lave et selv, det bliver måske også resultatet,

Stjæl et nyt.

Seriøst - "bor" du til leje? Hvis ja, så er det vel havnens ansvar...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Torben Henriksen

Dato : 20-05-10 21:37

Havnen har sat nogle grønne papskilte op og sømmet
dem godt fast, så hvis en bådejer vil have et rødt/grønt
skilt må han til lommerne.

Mvh/Torben H.

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-05-10 21:41

Torben Henriksen <torbhSJ@mail.dk> skrev i meddelelsen
4bf59d40$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Havnen har sat nogle grønne papskilte op og sømmet
> dem godt fast, så hvis en bådejer vil have et rødt/grønt
> skilt må han til lommerne.

Men du svarede ikke på mit spørgsmål: Lejer du din plads, eller har du købt
den?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Torben Henriksen

Dato : 20-05-10 21:48

Jeg lejer

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-05-10 21:58

Torben Henriksen <torbhSJ@mail.dk> skrev i meddelelsen
4bf5a00a$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg lejer

Så ville jeg gå lidt hårdt til havnen, hvis jeg var dig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Torben Henriksen

Dato : 21-05-10 01:08

Mit spørgsmål er hvor kan man KØBE sådan et skilt?
ikke om jeg er lejer eller anden udenoms snak.
Kan du bidrage med noget konstruktivt, hvor kan
det købes?

Mvh/Torben H.

Fra : Roderiet

Dato : 21-05-10 09:40

Hej der Havnen har vel købt sine et sted, der skulle du vel også kunne
købe et. Iøvrigt har havnen vel også kalkuleret med et vist svind og har
nogle i reserve, som du evt. kunne købe et af. Alternativt kan du spørge
en havnefoged i en anden havn hvor disse skilte kan købes. mvh. NielsF.

Fra : Torben Henriksen

Dato : 22-05-10 16:21

Hej Niels F.
Det havnen har gjort, er, at klampe et stykke grønt karton på/ved pladserne
og det er så det.
Den alternative med havnefoged er en god ide, den vil jeg prøve.
Tak for det.

Mvh/Torben H.

Fra : HO

Dato : 21-05-10 09:56

"Torben Henriksen" <torbhSJ@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der ved hvor man kan købe de her runde plast skilte
> rød/grøn som man vender når man sejler fra hjem havn.

Hej
Kan finde alt andet end RUNDE skilte

http://becktrading.com/

http://www.evitec.dk/skilte.htm

http://www.nibe-havn.dk/Index.php?Seneste_nyt_%2F_Info

http://www.rj-plast.dk/marine.html

mvh
HO

Fra : Torben Henriksen

Dato : 22-05-10 16:45

Hej HO

Tak for links. Den fra Evitec vil jeg kigge nærme på,
og prisen er jo ingen herregård

Mvh/Torben H.