Justere "moderne" påhængsmotor ?
Fra : Per

Dato : 20-05-10 19:50

Hej Ng !

Jeg har en Mercury 40 efi påhængsmotor. Købt fra ny.

Den er begyndt at gå ret højt i tomgang 1200 omdr. mod før 8-900 omdr. og
jeg synes ikke rigtig at jeg selv kan justere noget på den - da alt vist er
elektronisk.

Hvad gør man - kan jeg gøre noget selv ?

Kan man få en bådmekaniker til at komme ned til havnen og sætte et computer
til den og der se om der er noget galt ?

Jeg skifter selv olie og gearkasseolie samt impeller. Den har aldrig været
på "værksted" og har nu kørt ca. 185timer.

Nogen der kan anbefale en mekaniker ? - Jeg bor på Amager.

Mvh. Per