.sejlerens.
Fra : HO

Dato : 20-05-10 15:19

Hej
Før i tiden kunne man få disse bøger mange steder gratis.
NU ingen steder og jeg har prøvet at købe dem på siden, men det sker ikke
noget.
Nogen der ved noget?

http://www.sejlerens.com/
--
Med Venlig hilsen
Hans Olsen

Fra : T Danielsen

Dato : 21-05-10 06:22

Jeg fik et gratis eksemplar ved AFI bådudstyr i Århus for et par dage siden.
Nu er alle havne i DK samlet i en bog.

Mvh.
T Danielsen

Fra : HO

Dato : 21-05-10 06:49

"T Danielsen" <tageFJERNES@baad.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg fik et gratis eksemplar ved AFI bådudstyr i Århus for et par dage
> siden.
> Nu er alle havne i DK samlet i en bog.

Hej
ej hvor heldig - men jeg vil da lede når jeg kommer i en havn
Jeg vil gerne have den over N-Tyskland- på grund af finanskrisen holdes
ferien i det tyske
Kolding er "dødt" område med gode tilbud og andet.
Hvis jeg har modet, sejler jeg til Bogense midt i ugen op til Fyncup -
Bogense plejer at have rigtig mange gode tilbud.
Problemet er jeg skal sejle selv - det har jeg ikke prøvet før.
mvh
HO

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 22-05-10 08:23

> [...]
> Bogense plejer at have rigtig mange gode tilbud.
> Problemet er jeg skal sejle selv - det har jeg ikke prøvet før.

Hej Hans

Hvilken dag tager su afsted? måske jeg kan give en hånd med.

Mvh
JR

Fra : HO

Dato : 23-05-10 19:29

"Jan Rasmussen" <jr@FJERNvejen.net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Hans
>
> Hvilken dag tager su afsted? måske jeg kan give en hånd med.
Hej
Ja se det var planen at være i båden fra tirsdag aften ( bliver kørt til
Kolding af konen, og så afsejle Kolding onsdag formiddag - og så være i
Bogense til søndag - konen kommer fredag aften med familien, så det er ikke
et problem at komme tilbage.
MVH
HO

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 24-05-10 17:21

> [...]
> Kolding af konen, og så afsejle Kolding onsdag formiddag - og så være i
> Bogense til søndag - konen kommer fredag aften med familien, så det er

Hej Hans

Kan godt sejle med til Bogense Onsdag, så får jeg den bedre halvdel til at
hente mig sidst på eftermiddagen i Bogense.

Mvh
JR

Fra : HO

Dato : 25-05-10 08:13

> Kan godt sejle med til Bogense Onsdag, så får jeg den bedre halvdel til at
> hente mig sidst på eftermiddagen i Bogense.
Hej
Rigtig godt - har sendt en mail til dig.
mvh
HO

Fra : Ole Jeppesen

Dato : 21-05-10 14:24

Hej Hans
Har du ikke et par gaster, som kan overtales til at tage turen. Jeg
skal også til Fyn Cup og sejler torsdag middag fra Hejlsminde. Jeg har
da fået 3 gaster til at deltage på turen fra Hejlsminde til Bogense.
Måske hjælper det det når man kan lokke med fadøl og levende musik i
teltet torsdag aften
Jeg savner også de gode bøger "Sejlerens" som altid har været rimeligt
opdateret med informationer om havne, priser, og begivenheder i
havnene rundt på sommerturen. Jeg håber, at jeg kan finde et par
eksemplarer i Bogense, når vi nu alligevel er på de kanter.

Ole Jeppesen
Larsen 28
Søfie af Hejlsminde

Fra : Lars Clement

Dato : 21-05-10 22:17

"Ole Jeppesen" <ofj@profibermail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> havnene rundt på sommerturen. Jeg håber, at jeg kan finde et par
> eksemplarer i Bogense, når vi nu alligevel er på de kanter.

Jamen så snup lige en til mig også

--
venligst

Lars Clement

indsætmitefternavn@hejlsnet.dk

Fra : HO

Dato : 23-05-10 19:33

"Ole Jeppesen" <ofj@profibermail.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg så godt du søgte en gast til Fyn rundt på deres site - var meget fristet

Men du har fået fuld besætning ?

<<Måske hjælper det det når man kan lokke med fadøl og levende musik i
<<teltet torsdag aften
Nahh - jeg er ikke så meget for bestikkelse

[...]

Se det var jo også MIT håb, udover det er den dejligste havn - av av
så har de også mange gode tilbud i butikkerne.
mvh
HO

Fra : Ole Jeppesen

Dato : 23-05-10 15:14

> Hej
> Jeg så godt du søgte en gast til Fyn rundt på deres site - var meget fristet
>
> Men du har fået fuld besætning ?

Hej
Ja jeg har fået fuld besætning og glæder mig til at komme af sted.
Desværre er det svært med vejrudsigterne. Den ene dag vi kigger på DMI
er det nærmest stormvejr 9-12 m/s og i dag jeg var inde og kigge på
vejret lover de kun 2-4 m/s. Det eneste de ikke ændrer på er, at vi
får regnvejr.

Hilsen
Ole Jeppesen
Søfie Larsen 28
Hejlsminde

Fra : HO

Dato : 24-05-10 07:03

[...]

Ja det svinger som vinden blæser
TV2 vejer siger torsdag - 5 fra N vest og DMI siger 6 fra S vest - det er da
noget af en forskel.
Men helt sikkert - vi får regn

Hilsen
Ole Jeppesen