Nokia E52 skratter i højttaler
Fra : Ukendt

Dato : 19-05-10 15:47

Jeg har næsten lige købt en Nokia E52.

Nu er den begyndt at skratte i højttaleren under samtale.

Nu er der nogen som fortæller mig, at sådan er Nokia bare, lev med det,
den vil blive repareret på garantien, men også gå i stykker igen.

Kan det nu også passe?

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 19-05-10 21:25

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse news:4bf3f9c7$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Nu er der nogen som fortæller mig, at sådan er Nokia bare, lev med det,
> den vil blive repareret på garantien, men også gå i stykker igen.

Dette svar hjælper dig sikkert intet: det er desværre også min erfaring, fra
sidst jeg havde Nokia. Jeg oplevede dette problem på både en 6300 og lidt
senere en 6500.

Så opgav jeg Nokia og købte en Sony Ericsson - problem solved.

Søren

Fra : Andersen [3650]

Dato : 20-05-10 11:18

Søren Bøgh Nielsen udtrykte præcist:
> [...]
> senere en 6500.
>
> Så opgav jeg Nokia og købte en Sony Ericsson - problem solved.

Desværre er der folk som finder sig i problemet. Jeg ville ikke.
Bare afsted med skidtet og få det fixet. 3. gang en ny tlf.
Det er den eneste måde producenterne kan lære at bruge ordentlige
materialer. Har dog aldrig haft omtalte problem, trods det at jeg
kun har haft Nokia'er de sidste 12 år. Kun en 5220 Express Musik der
har bøvl med periodisk taste fejl. Er nu afsted for 2. gang.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 21-05-10 17:12

"Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kun har haft Nokia'er de sidste 12 år. Kun en 5220 Express Musik der
> har bøvl med periodisk taste fejl. Er nu afsted for 2. gang.

Jeg er for så vidt slet ikke uenig i ovenstående. For mig er det bare den
"nemme" løsning, da jeg har et telefon for at blive brugt og ikke for at den
skal være på værksted.

Faldende salg kan så også (in)direkte være med til at få producenterne til
at oppe sig.

Søren

Fra : Snuden

Dato : 22-05-10 12:36

On Wed, 19 May 2010 16:46:31 +0200, Anders Sørensen
<anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> wrote:

> [...]
>
>Nu er der nogen som fortæller mig, at sådan er Nokia bare, lev med det,
>den vil blive repareret på garantien, men også gå i stykker igen.

Det er ikke noget jeg kan genkende. Med undtagelse af en 6280'er, som
havde netop det problem, har jeg aldrig haft det mindste problem med
de Nokia-telefoner jeg har haft. 6280'eren blev repareret og virkede
derefter upåklageligt.
--
Snuden

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-10 00:36

On 19/05/10 16.46, Anders Sørensen wrote:
> [...]
>
> Nu er der nogen som fortæller mig, at sådan er Nokia bare, lev med det,
> den vil blive repareret på garantien, men også gå i stykker igen.

Nu er telefonen repareret og fungerer fint igen. Jeg håber den holder
denne gang. Reparationen har taget 14 dage, men det er vist meget normalt.