Af og til udarter debatter sig ...
Fra : Ole Pagh

Dato : 20-05-10 04:21

.... så derfor faldt jeg over dette herlige link, som er aldeles
off-topic, i 'dk.snak.vittigheder':

http://www.pcworld.dk/galleri/fjolser_online?o=0

Er der nogen der kan genkende lidt af sig selv - eller kan vi alle det?

Nu er det gode vejr ved at indfinde sig, så skal der sejles igennem.

--
/ Ole

Fra : Torben Skovgaard Bac~

Dato : 20-05-10 10:34

Ole Pagh wrote:
> [...]
> det?
> Nu er det gode vejr ved at indfinde sig, så skal der sejles igennem.

WTF
Man genkender sig selv og får helt sikkert "billeder" af nogle af deltagerne
i denne og andre grupper.

\\\\////
(@@)
-------o00o-(_)-o00o---------
Torben

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 25-05-10 08:28

"Ole Pagh" <olpx@xjyllingesydx.xdk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der kan genkende lidt af sig selv - eller kan vi alle det?
>
> Nu er det gode vejr ved at indfinde sig, så skal der sejles igennem.

HiHi... Ja, der var engang en klog mand der sagde "man kan IKKE, ikke
kommunikere"

Mvh
JR