Rengøring af dækket ?
Fra : Per

Dato : 19-05-10 15:50

Hej Ng !

Jeg har en glasfiberbåd med et skridsikkert dæk.

Det er en hel masse små forhøjninger - nærmest som sandpapir. (Håber i
forstår hvad jeg mener

Det er desværre blevet ret beskidt - der er kommet en masse små sorte korn
ned i fordybningerne.

Hvordan og med hvad fjernes de nemmest.

Jeg har vasket med shampoo og en skuresvamp, men det tager meget lang tid.

Måske i har en nemmere metode ?

Mvh. Per

Fra : HO

Dato : 19-05-10 16:10

> Hej Ng !
>
> Jeg har en glasfiberbåd med et skridsikkert dæk.
> Hvordan og med hvad fjernes de nemmest.
Hej
Højtryksrenser.
mvh
HO

Fra : Per

Dato : 20-05-10 04:42

HO wrote:
> "Per" <mesked@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej
> Højtryksrenser.
> mvh
> HO

Tak for svar.

Jamen så må jeg igang med højtrykkeren

Mvh. Per

Fra : HO

Dato : 20-05-10 06:08

> Jamen så må jeg igang med højtrykkeren

Hej
Det virker for mig hvert år - selvfølgelig med "nænsom" hånd, ikke bare
fyrer den a`
mvh
HO

Fra : Werner C. Klausen

Dato : 20-05-10 06:27

Per wrote:
> [...]
>
> Hvordan og med hvad fjernes de nemmest.
>
> Jeg har vasket med shampoo og en skuresvamp, men det tager meget lang tid.

Prøv med noget klorin. På min forsvinder det som dug for solen når det
har trukket ½-1 minut. Brug en shampo med voks når du vasker - det
medvirker til at forhindre at skidtet kommer igen.