iWeb
Fra : Henrik 8600

Dato : 19-05-10 13:01

Kan ikke finde en iWeb gruppe...

Man kan opdatere sin Facebook profil når man opdaterer sin hjemmeside via
iWeb.

MEN der kommer ingen opdatering...

Hvor skal man evt kigge og hvad kan problemet være?

H.

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-05-10 11:30

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> [...]
> iWeb.
>
> MEN der kommer ingen opdatering...
>
> Hvor skal man evt kigge og hvad kan problemet være?

Jeg sad egentlig og undrede mig over, hvad du mener, så jeg åbnede iWeb.
Det er vist ret længe siden, jeg har haft det åbnet sidst, for det er
åbenbart lavet en del om. Jeg kan se, man kan sætte kryds i, at ens
Facebook-profil skal opdateres, når man opdaterer sit web-sted. Nu er
jeg nok ret dum på det punkt, men hvad er det egentlig meningen, der
skal ske? Skal der komme en meddelelse på ens Facebookside om, at nu har
man ændret sit web-sted? Jeg har nemlig også lige prøvet det, og jeg kan
heller ikke finde nogen ændring på Facebook.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik 8600

Dato : 21-05-10 00:26

""Henrik Münster"" <henrik@muenster.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> man ændret sit web-sted? Jeg har nemlig også lige prøvet det, og jeg kan
> heller ikke finde nogen ændring på Facebook.

Hurra, nu er vi to

H.

Fra : David Blangstrup

Dato : 22-05-10 09:22

On 2010-05-20 12:30:22 +0200, Henrik Münster said:

> [...]
> man ændret sit web-sted? Jeg har nemlig også lige prøvet det, og jeg kan
> heller ikke finde nogen ændring på Facebook.

Det virkede for mig, da jeg havde en FaceBook profil, jeg tror bare, at
man skal kigge det rigtige sted på FaceBook. ;)
- David
--
Læs min blog
http://blangstrup.info

Fra : Henrik 8600

Dato : 23-05-10 13:06

"David Blangstrup" <david.blangstrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det virkede for mig, da jeg havde en FaceBook profil, jeg tror bare, at
> man skal kigge det rigtige sted på FaceBook. ;)
> [...]

Ok, hvor er det?

H.

Fra : David Blangstrup

Dato : 24-05-10 07:34

On 2010-05-23 14:05:40 +0200, Henrik 8600 said:

> "David Blangstrup" <david.blangstrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Ok, hvor er det?
>
> H.

Jeg kan ikke huske det! ;) Men jeg kan huske, jeg rodede rundt efter
det under de forskellige faner. Da jeg har slettet min FaceBook profil,
kan jeg desværre ikke se efter - men det virkede altså upåklageligt.
Det var faktisk den eneste grund til at jeg genoprettede min profil -
at man kunne reklamere for sine iWeb indlæg på FaceBook... men jeg kan
virkelig ikke fordrage FaceBook, så jeg slettede den igen.
- David
--
Læs min blog
http://blangstrup.info

Fra : Henrik 8600

Dato : 24-05-10 09:29

> [...]
> reklamere for sine iWeb indlæg på FaceBook... men jeg kan virkelig ikke
> fordrage FaceBook, så jeg slettede den igen.

Ja, tror der er mange der har et ambi-valent forhold til Facebook...

H.