Hvordan kan man se noget?
Fra : Jim Andersen

Dato : 18-05-10 11:53

når man kører med 200 uden hjelm?

http://ekstrabladet.dk/112/article1347645.ece

Kan man overhovedet holde se ud af øjnene?

/jim

Fra : Pein

Dato : 18-05-10 05:08

On 18 Maj, 12:52, "Jim Andersen" <j...@officeconsult.invalid> wrote:
> når man kører med 200 uden hjelm?
> http://ekstrabladet.dk/112/article1347645.ece
> Kan man overhovedet holde se ud af øjnene?

En lille kåbe er vel nok.
--
Niels
Bandit 1250 SA

Fra : Armand

Dato : 18-05-10 13:50

Pein skrev:

> En lille kåbe er vel nok.

Solbriller :-/

--
Armand.

Fra : Christian Stidsen

Dato : 18-05-10 15:24

> Solbriller :-/

Skal da vist være godt gammeldags motorbriller for at hænge på i den fart!

Christian

Fra : Pein

Dato : 19-05-10 05:20

On 18 Maj, 14:49, Armand <arm...@mc-chaufforerne.dk> wrote:

> Solbriller :-/

Jeps. Nogle gode gamle Ray-Bans, med de karakteristiske brede stænger,
de kan dirigere noget vind væk fra øjnene.
--
Niels
Bandit 1250 SA

Fra : Hekto

Dato : 18-05-10 06:22

> [...]
> når man kører med 200 uden hjelm?
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1347645.ece
>
> Kan man overhovedet holde se ud af øjnene?

Uha! ... han var endda OVERVÆGTIG! Hvad det så har med sagen at gøre!
Det er da vist noget andet der ikke rigtigt har gjort sin vægt
gældende i dette tilfælde?

--

/Hekto

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 18-05-10 13:45

"Hekto" <hektoblast@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Uha! ... han var endda OVERVÆGTIG! Hvad det så har med sagen at gøre!
> Det er da vist noget andet der ikke rigtigt har gjort sin vægt
> gældende i dette tilfælde?

He-he, studsede også over den bemærkning

--
Mvh.
Dennis Pedersen ( lettere overvægttig )

Fra : Anders Majland

Dato : 18-05-10 14:36

> Kan man overhovedet holde se ud af øjnene?

Åbenbart ikke, siden han ramte kantstenen.

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-10 19:05

> http://ekstrabladet.dk/112/article1347645.ece
>
> Kan man overhovedet holde se ud af øjnene?

Ja har prøvet det flere gange med æggeskal og uden briller. Ligeledes med
alm. hjælm med åben visir, det trækker dog lidt i nakken ;)
Det er naturligvis kun prøvet i Tyskland.....

Mvh Ove

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5125 (20100518) __________

http://www.eset.com

Fra : Jim Andersen

Dato : 19-05-10 12:52

Ove wrote:
> Ja har prøvet det flere gange med æggeskal og uden briller.

Tak Ove.

Jeg synes blot mine øjne løber i vand med åbent visir omkring de 100.
Kanskesens du har et mere aerodynamisk hovede

/jim

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-10 19:29

"Jim Andersen" <jim@officeconsult.invalid> skrev i meddelelsen
> når man kører med 200 uden hjelm?
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1347645.ece
>
> Kan man overhovedet holde se ud af øjnene?
>
> /jim

Da han overhalede konen lige efter limfjordstunnellen i nordlig retning
havde han ikke briller af nogen art på. Men den bil der kom bagefter havde
vist fundet hans briller for de ville vist tale med ham

Hans-Erik