I dag så jeg Trolden...
Fra : C K Hansen

Dato : 18-05-10 10:38

Heldigvis var jeg i bil i dag, så jeg kørte stille og roligt ind til
siden og tog et billede.
http://picasaweb.google.dk/lh/photo/mRZJLvwrilbt-85nSjerSg?feat=directlink
Men hvis du er på MC og kører ad vej 163 fra Svendborg mod Nyborg så KIK
IKKE TIL HØJRE NÅR DU PASSERER 14,5 KM AFMÆRKNINGEN!
Jeg kikkede for en ordens skyld på Google Street Maps, Trolden var
åbentbart på et andet sted da bilen fotograferede den strækning.
http://maps.google.dk/maps?client=firefox-a&hl=da&ie=UTF8&ll=55.150934,10.738986&spn=0,0.01929&t=h&z=16&layer=c&cbll=55.150772,10.738934&panoid=F4KRCU0JIXGDiozGbC1ZXA&cbp=12,49.69,,0,20.61
mvh
ckh

Fra : Kell Petersen

Dato : 18-05-10 10:51

Utroligt , og jeg som altid har troet at det var en talemåde.......

Nu er jeg slet ikke bange for at se trolden...
Den ser jo sød ud...

Fra : Armand

Dato : 18-05-10 13:40

C K Hansen skrev:
> Heldigvis var jeg i bil i dag, så jeg kørte stille og roligt ind til
> siden og tog et billede.
> http://picasaweb.google.dk/lh/photo/mRZJLvwrilbt-85nSjerSg?feat=directlink

Shit!
Du er hermed røget ind i fotohistorien langt foran årtiers forsøg på at
dokumentere Loch Ness -øglen; Yeti'en; Bigfoot m.fl.
Godt gået!

PS:
Bliver sådant et upload hængende på Picasa til også meget senere brug??

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-05-10 20:24

Den 18-05-2010 11:37, C K Hansen skrev:
> Heldigvis var jeg i bil i dag, så jeg kørte stille og roligt ind til
> siden og tog et billede.
> http://picasaweb.google.dk/lh/photo/mRZJLvwrilbt-85nSjerSg?feat=directlink

Det er da bare en fynsk vinbonde?

--
vh
Torben

Fra : Hekto

Dato : 18-05-10 14:57

On May 18, 9:23 pm, Torben Scheel <torben_sch...@hotmail.com> wrote:

> Det er da bare en fynsk vinbonde?
>
> --
> vh
> Torben

Hæ! ... og på et lige stykke vej! En besoffen svingtrold måske?

--

/Hekto