Død Zyxel Prestige 314
Fra : Michael Andreasen

Dato : 05-08-01 13:51

Hej Alle,

I en telnet session 'frøs' telnet vinduet og siden har jeg ikke kunnet komme
i kontakt med min Zyxel P.314.

Nogen der har nogle gode ideer til hvordan jeg får liv i den igen?

Mvh
Michael

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 05-08-01 13:53

"Michael Andreasen" <maskinen2000@hotmail.com> wrote Sun, 5 Aug 2001
14:51:11 +0200 :

>Nogen der har nogle gode ideer til hvordan jeg får liv i den igen?

Ikke i dk.edb.internet.udbydere.xdsl !

fut: dk.edb.netvaerk

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Kim Henriksen

Dato : 05-08-01 21:46

Hejsa...

Prøv med HyperTerminal og et seriel kabel ( via konsol porten)

--
M.v.h.
Kim Henriksen