Øhh udbakke på en Iphone
Fra : jagge

Dato : 18-05-10 17:24

Hey

jeg har et irreterende problem på min iphone. Der er en besked den ikke
kan sende. Så får jeg beskeden at den ligger i udbakken.

MEN der er sgu ingen udbakke hvor man kan fjerne en mail fra ..... Hva
gør jeg ?

MVH

Jakob

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-05-10 17:31

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
> kan sende. Så får jeg beskeden at den ligger i udbakken.
>
> MEN der er sgu ingen udbakke hvor man kan fjerne en mail fra ..... Hva

Min iPhone har en postkasse, der hedder "Udkast". Der ligger de e-mail,
man er i gang med at skrive, men som man ikke har sendt. Når de så er
sendt, kommer de i postkassen "Sendt". Jeg bruger MobileMe. Måske hedder
postkasserne noget andet, hvis man har IMAP et andet sted eller bruger
POP3.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : jagge

Dato : 18-05-10 22:13

> [...]
> sendt, kommer de i postkassen "Sendt". Jeg bruger MobileMe. Måske hedder
> postkasserne noget andet, hvis man har IMAP et andet sted eller bruger

Hele problemet er at når de er ved at blive sendt er de åbenbart ingen
steder. Og i det limbo har jeg nu en mail som åbenbart ikke kan sendes.

Hvis jeg går ind i "udkast" står der nederst at der er en mail der ikke
kunne sendes. MEN udkast mappen er tom og jeg kan ikke finde den mail,
og programmet forsøger igen og igen at sende den.....

Temmelig frustrerende limbo.

MVH

Jakob

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 18-05-10 19:11

Den 18/05/10 18.23, jagge skrev:
> [...]
> kan sende. Så får jeg beskeden at den ligger i udbakken.
>
> MEN der er sgu ingen udbakke hvor man kan fjerne en mail fra ..... Hva

Udbakken er i samme oversigt som indbakken....

Fra : jagge

Dato : 18-05-10 22:11

> Udbakken er i samme oversigt som indbakken....

Nej, jeg har følgende: indbakke, udkast, sendt og papirkurv. Udkast er
tom så der er den ikke.

MVH

Jakob

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 18-05-10 22:21

Den 18/05/10 23.10, jagge skrev:

> Nej, jeg har følgende: indbakke, udkast, sendt og papirkurv. Udkast er
> tom så der er den ikke.

Udbakken vises kun hos mig når der er noget i den.

Jeg er koblet op mod en gmail-konto.

Fra : jagge

Dato : 19-05-10 20:22

> Udbakken vises kun hos mig når der er noget i den.

Hej, det er jo hele problemet nu. Når status er "igang med at sende" så
kan den ikk

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-05-10 10:50

> Hej, det er jo hele problemet nu. Når status er "igang med at sende" så
> kan den ikk

Hvis et eller andet driller med en iPhone, så kan man altid prøve at
slukke den og tænde den igen. Det er jo en lille computer, og ofte kan
en genstart rydde op i nogle processer, der er gået i baglås. Det skader
i hvert fald ikke lige at forsøge det.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : jagge

Dato : 20-05-10 20:32

> [...]
> slukke den og tænde den igen. Det er jo en lille computer, og ofte kan
> en genstart rydde op i nogle processer, der er gået i baglås. Det skader

Go ide det prøver jeg lige, takker.

MVH

Jakob