dk.edb.mac på iPhone
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 17-05-10 15:14

Hvordan kan man bedst følge med i nyhedsgrupper (især naturligvis
dk.edb.mac) på iPhone? Findes der et program til formålet?

--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-10 15:15

Hej,

> Hvordan kan man bedst følge med i nyhedsgrupper (især naturligvis
> dk.edb.mac) på iPhone? Findes der et program til formålet?

Ja, prøv fx NewsTap.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 17-05-10 18:43

Jens Kristian Søgaard <jens@mermaidconsulting.dk> wrote:

> NewsTap.

eller den gratis version; NewsTap lite, som netop har den begrænsning at
man kun kan følge med i én gruppe. Så er det jo ikke så svært at vælge

--
Mvh Martin

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 18-05-10 20:02

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> eller den gratis version; NewsTap lite, som netop har den begrænsning at
> man kun kan følge med i én gruppe. Så er det jo ikke så svært at vælge

Men betalingsversionen koster på den anden siden kun 24 kr.

--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-10 20:01

Hej,

> Men betalingsversionen koster på den anden siden kun 24 kr.

Hvor meget af dit arbejde kan man købe for 24 kroner?

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.dk/

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 18-05-10 20:46

Jens Kristian Søgaard <jens@mermaidconsulting.dk> wrote:

> Hej,

> Hvor meget af dit arbejde kan man købe for 24 kroner?

Som tjenestemand (en uddøende race) er jeg ikke til fals. Men 24 kr.
afholder mig ikke fra at købe programmet, da jeg følger regelmæssigt med
i to grupper.
--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-10 20:45

Hej,

> Som tjenestemand (en uddøende race) er jeg ikke til fals. Men 24 kr.

Det er du da netop!

Du har jo valgt at afgive nogen rettigheder mod at få cool cash,
pensionspenge og jobsikkerhed

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 18-05-10 20:46

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> eller den gratis version; NewsTap lite, som netop har den begrænsning at
> man kun kan følge med i én gruppe. Så er det jo ikke så svært at vælge

Jeg har installeret NewsTap på telefonen. Det er første gang, jeg har
hentet en program. Det er temmelig bøvlet at følge forklaringen og
foretage indstillingerne. Der burde været en vejledning på programmets
hjemmeside. men det er der ikke.

Jeg har prøvet at foretage indstillinger ud fra mine indstillinger i
MacSoup. Jeg har skrevet news.sunsite.dk som server. Connection fejler.
Er der noget andet, man skal gøre?
--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-05-10 20:52

Ove Steen Smidt <ovesteensmidt@me.com> wrote:

> [...]
>
> Jeg har prøvet at foretage indstillinger ud fra mine indstillinger i
> MacSoup. Jeg har skrevet news.sunsite.dk som server. Connection fejler.

du har tampet dit login/password ind ?

/thomas

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 19-05-10 17:47

> du har tampet dit login/password ind ?
>
> /thomas

Alt det der POP?
--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-05-10 17:59

> Alt det der POP?

nej, dit password til news.sunsite.dk

/thomas

Fra : Steen

Dato : 20-05-10 10:34

> Alt det der POP?

Sunsite (som hellere vil hedde dotsrc i dag) kræver at du opretter dig
som bruger. Det er nemt og gratis - og så får du samtidigt en vejledning
i opsætning på de mest brugte readere. Dem kan du nemt overføre til
NewsTap (som jeg selv bruger på iPhone)

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 21-05-10 17:14

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> [...]
> som bruger. Det er nemt og gratis - og så får du samtidigt en vejledning
> i opsætning på de mest brugte readere. Dem kan du nemt overføre til

Jeg har også prøvet at taste mine data ind og jeg kan heller ikke få
adgang. Jeg aner ikke hvad mit password er til dotsrc.org.

Jeg har heller ingen mails fra dem, som kan fortælle mig det?! Gad vide
hvordan jeg har fået MacSOUP igang efter sunsite skiftet?
--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Steen

Dato : 21-05-10 22:31

> [...]
>
> Jeg har heller ingen mails fra dem, som kan fortælle mig det?! Gad vide
> hvordan jeg har fået MacSOUP igang efter sunsite skiftet?

Jeg har da gemt min registreringsmail fra sunsite - kan du ikke finde
den et sted?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-05-10 22:34

> Jeg har da gemt min registreringsmail fra sunsite - kan du ikke finde
> den et sted?

og man kan altid få gensendt sit password ...

/thomas

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 22-05-10 06:06

> Jeg har da gemt min registreringsmail fra sunsite - kan du ikke finde
> den et sted?

Jo 5 sekunder efter at jeg læste om sunsite, så kom jeg i tanker om at
navnet bare var skiftet og vupti.........en mail fra dem fra flere år
siden.

Det spiller nu på iPhonen.

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 25-05-10 16:22

> Jo 5 sekunder efter at jeg læste om sunsite, så kom jeg i tanker om at
> navnet bare var skiftet og vupti.........en mail fra dem fra flere år
> siden.
>
> Det spiller nu på iPhonen.

Hvad var det helt konkret, du gjorde for at få den mail om dit password?

Jeg plejer at gemme alle den slags meddelelser. Men jeg kan ikke huske
noget om Sunsite eller finde optegnelser om det.
--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 27-05-10 06:03

> Hvad var det helt konkret, du gjorde for at få den mail om dit password?
>
> Jeg plejer at gemme alle den slags meddelelser. Men jeg kan ikke huske
> noget om Sunsite eller finde optegnelser om det.

Jeg fandt bare en mail fra 15. november 2007, hvori de havde sendt mig
en kode og et brugernavn.

Kan du huske at jeg fortalte dig om det smarte ved een e-mail. Så kan
man nemlig altid finde sådan noget frem igen.

Du kan generhverve den her:

http://dotsrc.org/usenet/