HTC Desire: Ringetone OG vibration
Fra : Ole Larsen

Dato : 16-05-10 14:53

Så vidt jeg kan finde ud af er det enten
ringetone eller vibration - ikke begge samtidigt.
Kender nogen en måde at have begge tilkoblet samtidigt?

Fra : David Mc Nally

Dato : 16-05-10 09:40

On May 16, 3:53 pm, Ole Larsen <olenos...@nospam.dk> wrote:
> Så vidt jeg kan finde ud af er det enten
> ringetone eller vibration - ikke begge samtidigt.
> Kender nogen en måde at have begge tilkoblet samtidigt?

Skru op for lyden på volumentasterne til venstre. Gå i "Settings",
vælg "Sound & Display", vælg "Phone vibrate". Nu ringer og vibrerer
den samtidig.

Fra : Ole Larsen

Dato : 16-05-10 18:39

David Mc Nally skrev:

> Skru op for lyden på volumentasterne til venstre. Gå i "Settings",
> vælg "Sound & Display", vælg "Phone vibrate". Nu ringer og vibrerer
> den samtidig.

Tak, det virker. Det må være det at der er skruet helt op for lyd inden
tilkobling af vibs, der gør det?

Fra : David Mc Nally

Dato : 17-05-10 06:45

On May 16, 7:39 pm, Ole Larsen <olenos...@nospam.dk> wrote:
> Tak, det virker. Det må være det at der er skruet helt op for lyd inden
> tilkobling af vibs, der gør det?

Ringetoner skal bare være aktive før man besøger siden, ellers kan man
ikke ændre indstillingen for vibration.