Raymarine solgt til FLIR ...
Fra : Ukendt

Dato : 15-05-10 23:33

Rygterne om, at Garmin skulle overtage Raymarine er tilsyneladende
gjort til skamme. Et firma - FLIR - der er a world leader in thermal
imaging products (har ikke hørt om dem før ...) har ifølge vedlagte
overtaget Raymarine ... Det skulle medføre: "Business as usual" ... Om
det er godt eller skidt tør jeg ikke udtale mig om ...
http://www.londonstockexchange.com/exchange/prices-and-news/news/market-news/market-news-detail.html?announcementId=10493836

Flemming Torp

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 16-05-10 11:50

"Flemming Torp" <fletopkanelbolle2rp.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> Raymarine ... Det skulle medføre: "Business as usual" ... Om det er godt
> eller skidt tør jeg ikke udtale mig om ...

Raymarine er jo resterne af Raytheon og FLIR laver visuel-udstyr til bla.
militær. Så mon ikke det er viden FLIR har købt.

/Leon