Ved sletning af Cocktail...
Fra : Steen

Dato : 15-05-10 16:46

Jeg var lige ved at gennemgå mine programmer, og i den forbindelse røg
vedligeholdelsesprogrammet Cocktail ud.

Jeg blev spurgt om jeg ville resette indstillinger, så de var "tilbage
til standard", og det ville jeg gerne.

I dag blev jeg opmærksom på, at slettede filer røg helt udenom
papirkurven, og blev slettet fudstændigt. Jeg prøvede at reparere
disktilladelser, men det hjalp ikke rigtigt - ikke før jeg genstartede
maskinen. Så nu ryger slettede filer i papirkurven igen.

Bare hvis andre pludseligt løber ind i samme problemstilling.

Fra : Steen

Dato : 15-05-10 17:06

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> [...]
> disktilladelser, men det hjalp ikke rigtigt - ikke før jeg genstartede
> maskinen. Så nu ryger slettede filer i papirkurven igen.

Næ, det hjalp ikke alligevel. De filer jeg sletter, ryger direkte ud
(der kommer godtnok en dialogboks, der gør opmærksom på det).

Nogle hints?