Nvidia grafikkort
Fra : Steen Andreasen

Dato : 15-05-10 02:56

Jeg er ved at købe ny bærbar computer til bla Pro/E (Cad). Jeg skal
have et grafikkort af typen Nvidia Quadro FX.

Dell har en pc M2400 med et grafikkort som benævnes forskelligt
henholdvis:

Discrete Nvidia FX 370M
og
Nvidia Quadro FX 370M

Er der forskel eller er det det samme kort?

Hvad betyder Discrete i denne forbindelse?

Mvh Steen

Fra : Peter Martinsen

Dato : 16-05-10 04:00

"Steen Andreasen" <steen.andreasen@humleby.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Nvidia Quadro FX 370M
>
> Er der forskel eller er det det samme kort?
>
> Hvad betyder Discrete i denne forbindelse?

Spørg DELL

Mvh Peter

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 16-05-10 11:36

"Peter Martinsen" <petermartinsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Steen Andreasen" <steen.andreasen@humleby.dk> skrev i meddelelsen

> Spørg DELL
>
> Mvh Peter

Skal vi nedlægge nyhedsgrupperne?

Kurt

Fra : Fynbo

Dato : 16-05-10 12:16

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i meddelelsen

> "Peter Martinsen" <petermartinsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Skal vi nedlægge nyhedsgrupperne?
>
> Kurt

Spørg Peter.

Fynbo

Fra : N Dude

Dato : 16-05-10 13:35

Kurt B. Andersen wrote.:

> Skal vi nedlægge nyhedsgrupperne?

Nej, men vi skal stille krav til kvalificerede svar. Lige netop i sådan et
spørgsmål er Delle ekspertisen, mens folk her i gruppen kun kan gætte løs
med elendige og ukvalificerede svar til følge.

Fra : Hauge

Dato : 16-05-10 13:59

N Dude skrev:
> Nej, men vi skal stille krav til kvalificerede svar.

Du eller I kan på ingen måde stille krav i grupperne..

> mens folk her i gruppen kun kan gætte løs
> med elendige og ukvalificerede svar til følge.

Jæps, et emne du kender alt til.

/Hauge

Fra : Kenneth

Dato : 18-05-10 18:52

N Dude wrote:
> Nej, men vi skal stille krav til kvalificerede svar. Lige
> netop i sådan et spørgsmål er Delle ekspertisen, mens folk her
> i gruppen kun kan gætte løs med elendige og ukvalificerede
> svar til følge.

Siden hvornår har Dell's support kunne give et kvalificeret svar

sådant et spørgsmål?

Så var det nok mere fornuftigt at gå til producenten Nvidia.

jf.
http://www.nvidia.com/object/product_geforce_9800m_gts_us.html

"Intelligently switch gears between performance or battery
life with HybridPower.
Turn on the _discrete_ graphics card for extra performance when
gaming
or watching videos or instantly turn the _discrete_ graphics off
and use
the GeForce motherboard GPU when you want to add more battery
life

Med Venlig Hilsen
Kenneth

Fra : N Dude

Dato : 16-05-10 13:32

Steen Andreasen wrote.:

> [...]
> Dell har en pc M2400 med et grafikkort som benævnes forskelligt
> henholdvis:
> Er der forskel eller er det det samme kort?

Bedre held i news:dk.edb.hardware.grafikkort

Linket virker nok ikke, men det gør gruppen!

Fra : Ivar

Dato : 16-05-10 14:40

Steen Andreasen skrev:

> Discrete Nvidia FX 370M
> og
> Nvidia Quadro FX 370M

> Er der forskel eller er det det samme kort?

Det ved jeg ikke, men det er samme GPU, så det er nok samme.

> Hvad betyder Discrete i denne forbindelse?

Jeg vil mene, at det er det modsatte af on-board grafik.

Ivar Magnusson