Biblioteket på iPhone
Fra : Steen

Dato : 14-05-10 10:22

http://politiken.dk/tjek/digitalt/telefoni/article969962.ece

På et splitsekund kan du nu få direkte adgang til bibliotekernes
database via din mobiltelefon i alle døgnets 24 timer.

Det var godtnok heller ikke for tidligt - og må jeg så be' om at få det
gjort landsdækkende. Hvis nogen har prøvet at sidde og nørkle med det
lokale bibliotek i iPhonens browser, så ved I hvad jeg mener.

Steen
Pt igang med Jussi Adler Olsens "Kvinden i Buret"

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-05-10 10:50

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> [...]
>

> Steen
> Pt igang med Jussi Adler Olsens "Kvinden i Buret"

bwahahaha:

»Men vi er opmærksomme på de muligheder, der opstår, og søger hele tiden
at opdatere vores systemer og gøre os gældende - også på mobile
platforme«, siger bibliotekschef Jens Ingemann.

Standard svar når man rent faktisk ikke har gjort sig nogen som helst
form for tanker og der kommer en dum jouranlist og stille dumme
spørgsmål :)

/thomas