MS Windows
briani 27239
Tomt papirkurv, men alligevel ikke ... ???~
Fra : Ukendt

Dato : 14-05-10 06:24

Jeg kører Windows 7 Home Premium på en Medion Akoya fra Aldi.

At se til på skrivebordet er der noget i min papirkurv, men dobbeltklikker
jeg på den, vises ingen elementer !

Laver jeg et tilfældigt dokument på skrivebordet, og trækker det i
papirkurven, spørger den ikke om det skal slettes, og det er hellerikke
synligt, hvis jeg lukker papirkurven op !

Hvis jeg forsøger at tømme papirkurven, spørger den om jeg vil slette XX
antal elementer permanent, og dette tal vokser, hver gang jeg putter et
dokument mere i papirkurven.

Hvorfor spørgen den ikke om et dokument skal slettes, når der i Egenskaber
ER flueben ?
Hvorfor er INGEN elementer synlige i papirkurven, når der faktisk ER
elementer i den ?
KSor

Fra : Per

Dato : 14-05-10 10:04

KS wrote:
> Jeg kører Windows 7 Home Premium på en Medion Akoya fra Aldi.
>
> At se til på skrivebordet er der noget i min papirkurv, men
> dobbeltklikker jeg på den, vises ingen elementer !

Det er en fejl der hænder af og til på stort alle computere - ved dog ikke
hvorfor, men har oplevet det selv flere gange

> Laver jeg et tilfældigt dokument på skrivebordet, og trækker det i
> papirkurven, spørger den ikke om det skal slettes, og det er
> hellerikke synligt, hvis jeg lukker papirkurven op !

Lyder underligt.

> Hvis jeg forsøger at tømme papirkurven, spørger den om jeg vil slette
> XX antal elementer permanent, og dette tal vokser, hver gang jeg
> putter et dokument mere i papirkurven.

Endnu mere underligt. Jeg har Ingen forklaring.

> Hvorfor spørgen den ikke om et dokument skal slettes, når der i
> Egenskaber ER flueben ?

Går ud fra at du mener, der er flueben i "bekræftelse ved sletning",

samt at der IKKE hak i "flyt ikke filer til papirkurven. Fjern filer med det
samme, når de slettes."

> Hvorfor er INGEN elementer synlige i papirkurven, når der faktisk ER
> elementer i den ?

Nu kører jeg godt nok Vista så måske det er lidt anderledes hos dig men:

højreklik på dit skrivebord - personlige instillinger - skift
skrivebordsikoner - Her angives papirkurven (fuld/tom)

Har du eksterne harddiske tilsluttet din pc - og evt. slettet noget fra dem
? Det kan godt give problemer med papirkurven.

Sidst men ikke mindst så prøv at køre www.ccleaner.com og se om den ikke kan
gøre underværker.

Mvh. Per