? om spil på SE Aino
Fra : Lars Hansen

Dato : 13-05-10 12:45

Hejsa

Den store af ungerne i hytten har nu fået en fiks idé om at bruge en del af
hendes surt sammensparede penge på en Sony Ericsson Aino, men hun er jo lidt
bekymret for om den nu kan alt det hun gerne vil.
Hun er 12 år så den skal jo kunne en masse Teenage-sjov, hvorimod GPS og
lignende er ligegyldigt.

Men vi har ikke kunnet finde ud af hvilke spil der som standard ligger i
den, nogen af jer der ved det???

Og jo! Jeg ved godt at man på SE´s hjemmeside kan købe masser af spil, men
der ligger vel nogen i som standard??

PFT
Lars Hansen

Fra : pr

Dato : 16-05-10 00:14

på min Aino var der 3 spil crazy penguin, LocoRoco og quadrapop og dertil
kan der hentes et hav af gratis spil på nettet kan dog ikke finde et sudoku
der bruger hele skærmen
der følger så også 60 gratis film med aino telefonen som den viser i super
kvalitet selv underteksterne er meget tydelige og dens medfølgende trådløse
ørepropper spiller også musikken ret godt

// Per R