Køb af Nokia N96 i udlandet.
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 12-05-10 22:23

Hej

Hvis jeg køber en N96 i udlandet, vil jeg så have problemer ved brug af
telefonen i DK?
Der tænkes ikke på om den evt er låst til et eller andet selskab,
kun om den vil fungere fuldt ud i DK.

--
Uffe Bærentsen

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 23-05-10 16:46

On Wed, 12 May 2010 23:22:54 +0200, "Uffe Bærentsen"
<leiti_NOSPAM_@hotmail.com> wrote:

> [...]
>telefonen i DK?
>Der tænkes ikke på om den evt er låst til et eller andet selskab,

Min kone købte en N73 i Andorra.

Den kan ikke "tale" dansk, ligesom der heller ikke var en
brugsanvisning på dansk.

Udover det fungerer den fint.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 23-05-10 22:24

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

> Min kone købte en N73 i Andorra.
>
> Den kan ikke "tale" dansk, ligesom der heller ikke var en
> brugsanvisning på dansk.

Det må da afhænge af hvem din bedre halvdel snakker med.
Men det giver en anden dimension til ordene:
'Min kone forstår mig ikke.'

> Udover det fungerer den fint.

Måske netop pga. det.

Anyhow, tror jeg køber den i landet, prisen ser ud til at blive ca. den
samme.

--
Uffe Bærentsen