Louis i Kiel eller Hamburg
Fra : P/H

Dato : 13-05-10 10:11

Hej

Hvor skal man køre hen, har set lidt på nette men en del af indslagene er
gamle.
Mine ellers udmærkede støvler fra Bilka er nu gået istykker i lynlåsen og
mit tøj fra Thansen kunne også trænge til udskiftning med evt. lædder. Får
tilsendt deres tilbudskatalog, men har de det i alle butikkerne eller er det
kun på nettet. En ny hjem kunne evt. også bruges.
Har du været begge steder kunne jeg godt bruge lidt info

Mvh Per

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 13-05-10 14:38

P/H skrev:
> [...]
> kun på nettet. En ny hjem kunne evt. også bruges.
> Har du været begge steder kunne jeg godt bruge lidt info

Jeg kender kun Louis i Hamborg, men gør som regel mine indkøb hos Hein
Gericke i Flensborg.
Udvalget er uden tvivl større i Hamborg end i Flensborg.
Hilsen Matthias

Fra : OFH

Dato : 13-05-10 21:49

"P/H" <pogh@mail.dkfjernfjern> skrev i meddelelsen
> [...]
> det kun på nettet. En ny hjem kunne evt. også bruges.
> Har du været begge steder kunne jeg godt bruge lidt info

Vi har shoppet hos Louis i Kiel sidste forår. De er mægtig flinke og har et
stort udvalg i tøj og hjelme. Jeg købte både dragt og hjelm til fornuftige
penge.

Fra : KentBM

Dato : 15-05-10 19:53

Den 13/05/10 11.10, P/H skrev:
> [...]
> kun på nettet. En ny hjem kunne evt. også bruges.
> Har du været begge steder kunne jeg godt bruge lidt info
I Hamburg er forretningerne samlet inden for kort afstand.

Jeg googlede dette http://www.bikez.dk/MC-udstyr-i-tyskland.pdf
Kortet på side 3 har før været bragt i denne gruppe. Der er også samlet
nogle grænsebutikker.

Med tak til forfatteren.

--

Kent