Kåbesamling - Honda XL600V Transalp
Fra : ib tinning

Dato : 12-05-10 22:18

Hej gruppe,

Jeg har de sidste par dage gået og lavet lidt på min mc, og har derfor
fundet ud af, at de (ravplugs) eller hvad de nu hedder, efterhånden mangler
flere steder eller sidder løst.

Jeg har her til aften brugt et par timer på at lede efter nogen tilsvarende,
men ved ikke hvad de hedder, så det er ikke lykkedes for mig at finde dem.

Håber nogen kan hjælpe med mc-hilsen
Ib

se evt. http://www.flickr.com/photos/gittedaphne/4602437614

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 13-05-10 06:26

ib tinning skrev:
> [...]
> men ved ikke hvad de hedder, så det er ikke lykkedes for mig at finde dem.

Prøv om ikke www.onlineparts.dk kan hjælpe dig. Ring eller skriv til dem.
Hilsen Matthias

Fra : Kjeld Holm

Dato : 13-05-10 08:14

Nedenstående link har bolte (alu, titanium eller rustfri) til næsten alt -
bla. et boltsæt til kåber på en transalp:

http://www.tastynuts.com/Products/XL600V_Transalp_94_06_Fairing_Bolt_Kit_Excluding_Screen

Iøvrigt er siden et besøg værd for alle, der mangler en specialbolt.

mvh. Kjeld

Fra : ib tinning

Dato : 13-05-10 22:08

hej kjeld og matthias

det ser desvære ud til at de kun har fra 96 og frem så de passer ikke til
min fra 89

så jeg har skrevet til onlineparts

takker for hjælpen