MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows 7 Proceslinie miniature skærm bill~
Fra : Viktor Andersen

Dato : 13-05-10 19:00

Jeg har åbenbart fået rodet med noget, som jeg ikke skulle.

De små miniature billeder, der viser hvilke programsider, der er åbnede, er
nu blevet erstattet af 1 linie med
angivelse af programmet i stedet for.

Hvordan får jeg miniature billederne frem igen?

Jeg kører med Win 7 Home Premium.

Hilsen

Viktor

Fra : Jørgen Nyerup

Dato : 13-05-10 22:10

Den 13-05-2010 20:00, Viktor Andersen skrev:
> [...]
> nu blevet erstattet af 1 linie med
> angivelse af programmet i stedet for.
>
> Hvordan får jeg miniature billederne frem igen?

Jeg kender ikke løsningen, men jeg var ude for det samme. Jeg ved heller
ikke hvordan, det gik til.
Men mit gik heldigvis i orden efter en almindelig restart.

mvh
Jørgen

Fra : --= Bo =--

Dato : 15-05-10 12:36

"Viktor Andersen" <virgilante@sol.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> nu blevet erstattet af 1 linie med
> angivelse af programmet i stedet for.
>
> Hvordan får jeg miniature billederne frem igen?

Hej Viktor og Jørgen

Højreklik på skrivebordet og vælg "Personlige indstillinger". Vælg
"Aero-temaer". Nu har i miniaturebilleder igen. )

Bo

Fra : Viktor Andersen

Dato : 15-05-10 13:20

Hej Bo,