MS Windows
briani 27239
Kan jeg bruge denne produkt key win7
Fra : Nils Boesgaard

Dato : 12-05-10 19:41

Hej
Har kørt en beta ver. af win7 ultimate engelsk ver. Denne ver. har det været
muligt at skifte sprog til dansk. For en måned siden fik jeg så besked om at
købe en opgrade ver.
Jeg købte en ver. til download win7 home ver. til opgrade. Jeg har nu
erfaret at den downloded ver. er engelsk.
Nu mit spørgsmål: Kan jeg bruge den medsendte produkt key til en dansk ver.
af windiws7 home Premium opgrade. Jeg har ikke aktiveret eller brugt min
produkt key endnu.
Med venlig hilsen
Nils Boesgaard

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-05-10 00:33

Nils Boesgaard skrev:

> Nu mit spørgsmål: Kan jeg bruge den medsendte
> produkt key til en dansk ver. af windiws7 home
> Premium opgrade. Jeg har ikke aktiveret eller
> brugt min produkt key endnu.

Jamen, er det ikke bare at prøve at aktivere?

Går det galt, kommer der sikkert et nyt spørgsmål

Der kan ikke gå noget galt, enten bliver progrmmet
aktiveret eller ej, så må du finde ud af hvorfor.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Rado

Dato : 13-05-10 02:20

On Wed, 12 May 2010 20:40:48 +0200, "Nils Boesgaard"
<ejby-elektronik@mail.dk> wrote:

> [...]
>af windiws7 home Premium opgrade. Jeg har ikke aktiveret eller brugt min

Eller skulle du kunne konvertere Home versiones til DK med programmet
her:

http://www.froggie.sk/

--
Rado
"Den genetiske kode minder ikke om software - den ER software,