MS Windows
briani 27239
Win 7 - savner tid og dato i nederste højr~
Fra : Marianne

Dato : 12-05-10 14:03

Hej

Jeg savner at kunne kaste et hurtigt blik på klokken i proceslinien - og at
kunne 'muse' over klokken og se datoen. Den mulighed er forsvundet med
Win7 - i hvert fald i min udgave af den. P.t. har jeg en gadget på
skrivebordet, men så skal jeg ud af det, jeg er i gang med.

Kan man gøre noget?

mvh
Marianne

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 12-05-10 14:43

Den 12-05-2010 15:02, Marianne skrev:

> [...]
> Win7 - i hvert fald i min udgave af den. P.t. har jeg en gadget på
> skrivebordet, men så skal jeg ud af det, jeg er i gang med.

Åbn kontrolpanelet og tast "ur" i søgefeltet.
Klik på "Vis eller skjul urikonet på proceslinjen".
Sæt ur til "Til".

--
Philip - http://www.chartbase.dk | http://www.hitsurf.dk

Fra : Viktor Andersen

Dato : 12-05-10 15:48

Philip Nunnegaard:

Fra : Marianne

Dato : 12-05-10 16:21

"Philip Nunnegaard" <nunnenospam@hitsurf.dk> skrev i en meddelelse

> Åbn kontrolpanelet og tast "ur" i søgefeltet.
> Klik på "Vis eller skjul urikonet på proceslinjen".
> Sæt ur til "Til".
>
> --

Herligt! Tak

mvh