MS Windows
briani 27239
Windows update - Vista
Fra : JBJ

Dato : 12-05-10 10:44

Hejsa, i Vista Home Premium DK 32bit, sker det af og til når der er
opdateringer og man går ind og kigger på hvilke opdateringer der er tale om
at der så ikke står noget. Der står bare at der er 3 vigtige og en valgfri,
men ingen beskrivelse overhovedet.

Og andre gange står det normalt.

Hvad skyldes dette?
Og hvad kan man gøre ved det?

Med venlig hilsen / With kind regards

Jan Johansson

Fra : Pico

Dato : 12-05-10 23:44

"JBJ" <thunder@spoergmig.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> om at der så ikke står noget. Der står bare at der er 3 vigtige og en
> valgfri, men ingen beskrivelse overhovedet.

Se ude i venstre side, der kan du klikke på linkene og få at vide hvad det
er, her kan du også fravælge dem du ikke vil have.
--
MVH
Pico

Fra : JBJ

Dato : 14-05-10 11:50

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Se ude i venstre side, der kan du klikke på linkene og få at vide hvad
> det er, her kan du også fravælge dem du ikke vil have.

Normalt ja, men det er netop det der mangler.

Fra : JBJ

Dato : 14-05-10 11:58

Et billede siger mere end ord:) http://yfrog.com/08vistaupdatej

Fra : Pico

Dato : 16-05-10 23:46

> "JBJ" <thunder@spoergmig.invalid> skrev i meddelelsen
KLIP

> Et billede siger mere end ord:) http://yfrog.com/08vistaupdatej

Det ser godt nok tomt ud, det har jeg ikke set før.
--
MVH
Pico