iPhone Beskedder: Kan de ses på den Mac
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 10-05-10 22:04

Jeg har en længere SMS-konversation på iPhonen jeg gerne vil arbejde
videre med, og jeg kan kopiere hver taleboble for sig over i en email,
men det er lidt bøvlet.

Er der et sted på den Mac jeg synkroniserer op i mod, hvor jeg kan se
disse konversationer og snuppe dem derfra? Jeg kunne ikke se noget i
iChat (som jeg ikke bruger ellers), og jeg kunne ikke lige hitte på de
rigtige Google-søgeord.

Gode forslag?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-05-10 22:10

http://supercrazyawesome.com/

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 10-05-10 22:24

Den 10/05/10 23.10, Thomas von Hassel skrev:

> http://supercrazyawesome.com/

Fikst program, takker, men jeg synes ikke lige det springer i øjnene
præcis hvor det jeg gerne vil have fisket ud, gemmer sig henne.

Nå, man kan da rode lidt rundt - det prøver jeg så :)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-05-10 22:25

> Fikst program, takker, men jeg synes ikke lige det springer i øjnene
> præcis hvor det jeg gerne vil have fisket ud, gemmer sig henne.
>
> Nå, man kan da rode lidt rundt - det prøver jeg så :)

Du skal have fat i en SQlite db som indehold SMS beskedderne ....

/thomas

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 10-05-10 22:56

On 2010-05-10 23:03:52 +0200, Thorbjørn Ravn Andersen said:

> [...]
> disse konversationer og snuppe dem derfra? Jeg kunne ikke se noget i
> iChat (som jeg ikke bruger ellers), og jeg kunne ikke lige hitte på de

http://www.ecamm.com/mac/phoneview/ fikk jeg med i en bundle. Fungerer
greit den.