BARN
Fra : Kenneth Bjorheim

Dato : 05-08-01 12:42

Hei !!!!!!!!!!

I dag har eg fått barn av mine dalamantiner mollyer og eg har satt dei over
i eit 20 liters akvarie.

BØR EG HA PUMPE I AKVARIET ????????

Eller kan dei være uten er redd dei vill gå i pumpa ser derer...

Mvh

Kenneth

Fra : Kenneth Bjorheim

Dato : 05-08-01 13:19

Hei,

Når skal eg begyne å gi dei noe form for mat ?

Mvh

Kenneth

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 05-08-01 13:51

"Kenneth Bjorheim" <rbk@c2i.net> wrote in message
> [...]
> i eit 20 liters akvarie.
>
> BØR EG HA PUMPE I AKVARIET ????????
>
> Eller kan dei være uten er redd dei vill gå i pumpa ser derer...

Hei Kenneth
Dersom du er redd at ungene går i filteret, kan du tre en damestrømpe (type
nylonstrømpe) over pumpa. Du får da ikke ungene i pumpen, men samtidig vil
det så ikke komme andre partikler inn heller - så du må nok være ekstra
nøje med rengjøringen i samme periode.
Held og lykke med oppfostringen.....
Hilsen Ditte
Ps: Om du skal legge inn innlegg på den danske gruppen, prøv å skrive så mye
bokmål som mulig, da det ikke er alle danskere som er like flinke til å tyde
nynorsken :) :) :).......

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 05-08-01 14:05

Der skal være noget cirkulation i vandet, så du kan sætte en luftpumpe i.

Du skal starte med foder i dag, yngel skal fodres flere gange om dagen.

Hygsom
Leo