Backup af konti, indstillinger m.m. i Outl~
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 10-05-10 01:17

Findes der ikke et godt program til at lave backup af konti
opsætninger, indstillinger m.m. i Outlook 2007 ?

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-10 02:40

Brian Vestergaard wrote:
> Findes der ikke et godt program til at lave backup af konti
> opsætninger, indstillinger m.m. i Outlook 2007 ?

ajsystems.com

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 10-05-10 14:12

Just:

> ajsystems.com

Øv Outback kan ikke se min Outlook installation :o/

Er der andre ideér ?

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 10-05-10 23:11

"Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Just:

> Øv Outback kan ikke se min Outlook installation :o/
>
> Er der andre ideér ?
>
> --
> Venligst / Regards
> Brian Vestergaard (2620)

Kopier pst filen. Der ligger det hele i.

Kurt

Fra : Max

Dato : 10-05-10 23:36

Hej Kurt

> Kopier pst filen. Der ligger det hele i.

Nej, ikke opsætning af konti og den slags.

Max

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 11-05-10 00:22

Max kom med denne ide:
> Hej Kurt

> Nej, ikke opsætning af konti og den slags.

Hello Max

Ved du evt. hvilke filer an kan kopiere for at have det hele ?
(andre der ved det, må også godt

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Max

Dato : 11-05-10 06:19

Hej Brian

> Ved du evt. hvilke filer an kan kopiere for at have det hele ?
> (andre der ved det, må også godt

Nej, jeg har altid fået at vide at man ikke lige umiddelbart
kan kopiere indtillingerne. Måske findes der software der
kan, men jeg kender ikke noget.

Max

Fra : Peter Hansson \(7870~

Dato : 11-05-10 09:40

> Findes der ikke et godt program til at lave backup af konti opsætninger,
> indstillinger m.m. i Outlook 2007 ?
>
> --
> Kan du ikke bruge Guiden overførsler som ligger under systemværktøjer.

Der kan man vælge at gemme diverse indstillinger som en umtc-fil.

Man kan under advanced/custom vælge at det kun er indstillinger for outlook.
De må så kunne importeres senere igen.

PH

Fra : Peter Hansson \(7870~

Dato : 11-05-10 09:43

"Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Findes der ikke et godt program til at lave backup af konti opsætninger,
> indstillinger m.m. i Outlook 2007 ?

Link:

http://www.backupoutlook.com/

PH

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 11-05-10 12:17

Peter Hansson (7870) forklarede den 11-05-2010:

> "Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen
>>
> Link:
>
> http://www.backupoutlook.com/

Genialt, det virkede