Playlister hvor bliver de gemt?
Fra : Henrik Palshøj

Dato : 06-05-10 19:22

Hej Alle.

Er ved at flytte min musik, det går fint, men hvor gemmes playlisterne,
for de bliver ikke flyttet med?

Henrik

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-05-10 19:25

Henrik Palshøj <dykRE@MOVEmil.dk> wrote:

> Hej Alle.
>
> Er ved at flytte min musik, det går fint, men hvor gemmes playlisterne,
> for de bliver ikke flyttet med?

eh, nej de ligger internt i iTunes Library filen .. men den skal du jo
flytte med over .

/thomas

Fra : Henrik

Dato : 06-05-10 20:35

> eh, nej de ligger internt i iTunes Library filen .. men den skal du jo
> flytte med over .

Ok det har jeg gjort uden held???

--
Henrik

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-05-10 20:43

Henrik <dyk@REMOVEmil.dk> wrote:

> Ok det har jeg gjort uden held???

dvs. du åber filen "iTunes Library" fra din netværks dims ?

/thomas

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 07-05-10 05:40

On 2010-05-06 21:35:16 +0200, Henrik <dyk@REMOVEmil.dk> said:

> Ok det har jeg gjort uden held???

Ok så virket det endelig, så må vi se når jeg sætter den ud på nettet
:) Aner ikke hvad der gik galt!! Men tak for hjælpen :)