Brother - lasertonere
Fra : EuroCom Data Aps

Dato : 05-05-10 07:46

Hvor finder jeg Brother - lasertonere billigst
Synes priserne svinger meget. og jeg kan nemt have overset en side.
Men kvaliteten skal jo ej heller være så dårlig besparelsen ikke kan betale
sig.
Kan nogen foreslå en side.
Samt lige et tillæg
Hvilken type papir er velegnet til flotte farve print til laser printere ca
90g´s papir

Mvh M

Fra : Allan Vebel

Dato : 06-05-10 22:56

EuroCom Data Aps skrev:

> Hvor finder jeg Brother - lasertonere billigst

Har du prøvet hos http://www.staplesdirect.dk?

I sidste uge købte jeg to sæt tonere til min HP
LaserJet 2605dtn - det var på tilbud på grund af
navneskiftet fra Quill og Malling Beck.

Jeg sparede faktisk 1280 kroner, og de er i
forvejen de billigste.

> Men kvaliteten skal jo ej heller være så dårlig
> besparelsen ikke kan betale sig.

På originale tonere er kvaliteten den samme, men
prisen er meget forskellig.

> Hvilken type papir er velegnet til flotte farve print
> til laser printere ca 90g´s papir

HP Professionel Paper 120 soft gloss (Q6542A)

Det er det jeg bruger til brochuerer. Trykt på begge
sider (A5-folder) må det ikke være tyndere end 120,
da det ellers skinner igennem.

Prøv en enkelt pakke med 200 ark, det koster ikke
så meget!

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : GiWeo

Dato : 07-05-10 16:01

Hej

>Hvor finder jeg Brother - lasertonere billigst

Hvilken type ?