Sort kabinet & udstyr
Fra : Søren Ladegaard

Dato : 05-08-01 11:47

Hej

Jeg skal til at bygge en ny PC som skal være lidt lækker at se på, men jeg
har svært ved at finde smarte kabinetter, kender I nogle
gode producenter, gerne udført i sort. Problemet er bare at finde sorte drev
m.m

--
Best regards

Søren Ladegaard - Copenhagen / Denmark

// Police trainee, Commodore enthusiast and all-round nice guy
// Webmaster at www.CommodoreBillboard.com

Fra : JYK

Dato : 05-08-01 12:13

Hi Tech - Tower:
http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=DX-01BD

Drev:
http://www.foss-data.dk/Hardware/HARDWARE.htm (faneblad Disk Drev)

Alternativt: Køb et konventionelt drev og frem med en sort spraydåse. Hold
afstand til drevet, så du ikke ligefrem blæser maling ind i drevet.

Prøv som jeg gjorde, at søg på google.com (verdens bedste søgemaskine,
underst. også danske)!

_________________

Jesper Y. Kristiansen
_________________

"Søren Ladegaard" <soren_ladegaard@commodorebillboard.com> skrev i en
meddelelse news:5t9b7.3267$xn.188653@news010.worldonline.dk...

Fra : 007½

Dato : 05-08-01 12:41

> [...]
> har svært ved at finde smarte kabinetter, kender I nogle
> gode producenter, gerne udført i sort. Problemet er bare at finde sorte
Zitech har sorte kabinetter både desktop og tower (har selv en
gammel svend)

Fra : -= Tunes =-

Dato : 05-08-01 14:59

<snip>
Problemet er bare at finde sorte drev m.m
</snip>

Dell forhandler sorte drev m.m. til deres Dimension model.. om de kan købes
uden køb af computer ved jeg ikke..

/ Tunes..