Erfaring med fugtskade rensing på mobiltel~
Fra : Christina Stage

Dato : 04-05-10 17:22

Hejsa.

Jeg kørte forbi en butik i dag, med skilte der sagde, at de effektivt
kan fjerne fugtskader fra mobiltelefoner.
Er der nogen af jer der har erfaring med dette?

Jeg har så sent som i dag måtte give afkald på min elskede Sony Ericsson
C905, pga. mug i elektronikken/fugtskade. Derfor skal jeg hurtigt ud og
se mig om efter ny mobiltelefon. Hvilken ville være et godt alternativ?

Jeg forventer helst;

Godt kamera (Gerne Carl Zeiss optik, og 8 mp. eller derover)
Mediascape
TrackID (musikprogram der genkender sange, og kan derefter hente sangen
fra nettet)
Gerne med tastatur, men touch går også an.

Mvh Christina

Fra : Anders

Dato : 05-05-10 18:35

"Christina Stage" <stins-slet-@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra nettet)
> Gerne med tastatur, men touch går også an.

Hvis du skal have 8mp kamera, så bliver mulighederne temmeligt
inskrænkede...

Der er f.eks SE: W995, Xperia X2/10. Hvis økonomien har betydning, så kan du
udelukke de Xperia modeller, fordi en W995 koster det ½ af de to andre