den store bæltskrækkertest ver.2.0
Fra : Armand

Dato : 05-05-10 18:45

Ver. 2.0 = incl Q #4 (Peberholm)
Hvis du ikke kan se den oprindelige test, er det fordi jeg har slette
dén efter ver. 2.0!

Siddende hér ved din computer, er det jo enkelt at slå op; men prøv at
se om ikke du kan gruble dig igennem nedenstående enkle spørgsmål:
Du kører på en bro og på din højre side kører der et tog.
Imod hvilken landsdel er du på vej hvis du kører på:
- Storstrømsbroen?
- Lillebæltsbroen (der forøvrigt har 75-års jubilæum den 14.ds.)?
- Storebæltsforbindelsen?
- Øresundsforbindelsen (á Peberholm)?

Svar er unødig her på gruppen, derved at alle kan efterkontrollere deres
erindring v.h.a. nettet, så testen er alene for selvransagelsens skyld.
Personlig vil jeg mene at man ér bæltskrækker hvis blot én af de fire
glipper

/
Armand.

Fra : Pein

Dato : 06-05-10 06:28

On 5 Maj, 19:45, Armand <arm...@mc-chaufforerne.dk> wrote:

> Personlig vil jeg mene at man ér bæltskrækker hvis blot én af de fire
> glipper

Personligt vil jeg mene det er noget vrøvl.
Hvis man f.eks. har passeret både Storebælt og Lillebælt i nærheden af
hundrede gange, men aldrig har kørt på den gamle Lillebæltsbro, og
derfor ikke ved hvor toget er på den bunke metal, så er man
bæltskrækker. Don't think so.
Men bevares, måske er det godkendt at man kender sin geografi godt nok
til at vide, om den gamle bro er nord eller syd for den nye, og så
svarer ud fra det.

Næh, definitionen på en bæltskrækker må være noget helt andet end om
man tilfældigvis kender konstruktionen af nogle broer.
--
Mvh.
Niels Pein

Fra : Armand

Dato : 06-05-10 16:19

Pein skrev:

> [...]
>
> Næh, definitionen på en bæltskrækker må være noget helt andet end om
> man tilfældigvis kender konstruktionen af nogle broer.

Rolig nu, Pein.
Det er en harmløs lille geografisk selvransagelses-quizz påhæftet det af
mig inventerede begreb 'bæltskrækker'!

Du kan lige få et tillægs-spørgsmål til at dulme dig på:
"Kan det passe at man kan ankomme kørende til Fyn med snuden mod syd?"

--
Armand.

Fra : Anders Majland

Dato : 06-05-10 20:23

> Du kan lige få et tillægs-spørgsmål til at dulme dig på:
> "Kan det passe at man kan ankomme kørende til Fyn med snuden mod syd?"

Den ene af forbindelserne har du da vist skrevet om fornyligt på usenet i
samme anledning - men hvis det ikke behøver være brofast er der vist mindst
en mulighed mere ...

/A

Fra : JE

Dato : 07-05-10 15:04

On 06-05-2010 17:19, Armand wrote:

> [...]
>
> Du kan lige få et tillægs-spørgsmål til at dulme dig på:
> "Kan det passe at man kan ankomme kørende til Fyn med snuden mod syd?"

Måske du skulle vælge en "snik-snak" gruppe til dine quizzer ?

Selv om det kan være meget hyggeligt, er gruppen trods alt til MC-snak.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 07-05-10 18:37

Den 07-05-2010 16:04, JE skrev:

> Måske du skulle vælge en "snik-snak" gruppe til dine quizzer ?
>
> Selv om det kan være meget hyggeligt, er gruppen trods alt til MC-snak.

Havde du nu 10 års historie her i gruppen havde du set det MC relevante,
og havde nok også fundet mere velvilje for din anmodning(omend den er
formuleret pænt og ordentligt)en tilfældet er :-\

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Johnny Hansen

Dato : 07-05-10 20:11

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og havde nok også fundet mere velvilje for din anmodning(omend den er
> formuleret pænt og ordentligt)en tilfældet er :-\

Man må ikke glemme at tiderne ændrer sig - jeg er også på sites hvor det er
emne opdelt - fagligt - privat - hygge..
Man behøver vel ikke kun blive hørt fordi man har over 10 års anciennitet i
gruppen ??

Man kan selvfølgelig jo også bare lade være med at læse indlæg som ikke har
interesse for èn selv
og dermed springe snik-snak over..

Johnny

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 07-05-10 20:23

Den 07-05-2010 21:11, Johnny Hansen skrev:
> [...]
> emne opdelt - fagligt - privat - hygge..
> Man behøver vel ikke kun blive hørt fordi man har over 10 års anciennitet i

Næ men det hjælper, som jeg skrev, en del på at forstå konteksten.!

En kontekst der faktisk har drevet flere af gruppens medlemmer over
landets broer for at hilse på!! (og dermed afsløre at de faktisk _har_
og kører MC )

Tillige - jo så mener jeg at ti års anciennitet _hjælper_ (ikke at det
er en forudsætning) 5 indlæg er nok IMO i underkanten til at begynde at
forklare hvordan "husordenen" er og bør være, men det er måske kun en
gammel knark som mig, der finder det uopdragent at opføre sig sådant.

> Man kan selvfølgelig jo også bare lade være med at læse indlæg som ikke har
> interesse for èn selv
> og dermed springe snik-snak over..

Det kan man jo så også vælge
og således værne og den relative fred, ro og gode tone der almindeligvis
præger netop denne NG til forskel fra de fleste andre

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-05-10 20:56

On Fri, 07 May 2010 21:23:17 +0200, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:

Hej.

>Det kan man jo så også vælge
>og således værne og den relative fred, ro og gode tone der almindeligvis
>præger netop denne NG til forskel fra de fleste andre

Jeg har kun fugt denne NG i 11 år, og har fundet sådanne indfald som
værende gødning for smilebåndet.
Det er netop sådanne små hyggelige indfald der gør denne NG til det
den er og for i øvrigt altid har været.
Det håber jeg sørme ikke der bliver lavet om på

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 07-05-10 20:27

"Johnny Hansen" <Johnny-hnospam@pc.dk> writes:

> [...]
> gruppen ??
>
> Man kan selvfølgelig jo også bare lade være med at læse indlæg som ikke har

Dette fik mig til at mimre et øjeblik over emnet "hvornår hulan var
det nu dfm startede?"

Svaret er at vi dfm har 13 års fødselsdag om nogle få uger - så er vi
sgisme en teenager!

Kai (måske er det på tide at komme ud herfra)
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-05-10 20:59

On Fri, 07 May 2010 21:26:31 +0200, Kai Harrekilde-Petersen
<khp@harrekilde.dk> wrote:

HOV -----

>Svaret er at vi dfm har 13 års fødselsdag om nogle få uger - så er vi
>sgisme en teenager!

Så er det sørme 12 år siden jeg meldte mig her.
Ak, tiden går, men jeg bliver nok hængende lidt endnu

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Johnny Hansen

Dato : 08-05-10 09:54

> Så er det sørme 12 år siden jeg meldte mig her.
> Ak, tiden går, men jeg bliver nok hængende lidt endnu
>
> --
>
> Steen Gruby

Troede gruppen var ældre - for 13 år siden da havde vi både analog modem og
isdn.
Kan ikke huske hvornår jeg gik over til bredbånd..

Hvor mange af os har været med fra starten ??
Jeg har ikke, har en tendens til at være i baggrunden og læse mange
indlæg..
På udenlandske forums er jeg blevet godmodigt omtalt som European lurker
(kratlusker)

Syntes det er sjovt at læse om Touring Nyt's "Det var dengang" og derved
blive bragt tilbage til episoder i ens mc-liv..
Der må være nogle med sjove historier om gruppen eller medlemmer..
Bring it on..

Johnny

Fra : Armand

Dato : 08-05-10 11:49

Johnny Hansen skrev:

> Troede gruppen var ældre - for 13 år siden da havde vi både analog modem og
> isdn.
> Kan ikke huske hvornår jeg gik over til bredbånd..

Jeg forstår ikke dét som et argmuent for at den skulle være ældre?
Så vidt som jeg lige husker, kom jeg til i efteråret '98 og dengang var
det med modem og off-line læsning ligesom at det var meget uhøfligt ikke
at skære ind til benet i den citerede tekst af hensyn til datamængden
man skulle downloade for at kunne læse med.
Jo, der ér sgisme sket et og andet siden!
Ikke alt er til det bedre: Pesonligt begræder jeg at smileyerne
efterhånden forsvinder til fordel for platte grafiske animationer!

> Hvor mange af os har været med fra starten ??

Med indlæg dateret tilbage til someren '97 (jvf. Google groups) er Kai
vist oldermanden blandt de aktive, hvorfor det heller ikke er underligt
at fødselsdags-oplysningen kommer fra háns mund.
Men ellers var Uffe R B, som indimellem lige springer ind med en
kommentar eller to, blandt fødselshjælperne i sin tid.

Jeg har været medlem af den lokale motorcykelklub siden '79 og selvom vi
er nogle gammelnokker det har holdt ved (bl.a. et dobbelt 25-års
jubilæum i sidste måned), er det min arfaring at folks engagement blot
holder sig i 3-4 år hvorefter der går studie eller villa og Volvo i den.
Her på gruppen har det derimod virket som at manges store
aktivitets-periode har været den tid hvor de sad ved de store
uddannelsescentres internetforbindelse, hvor det har været svært at
finde tid og interesse efter at de har fået effektureret deres
uddannelse i det pulserende liv
Gruppens faddere og tidlige hardcore brugere har på samme måde vist sig
at falde af med en pludselighed som sikkert overrasker dem selv
retroperspektivt - Derfor må Kai respekteres for sin efterhånden
langvarige interesse samt gøren og laden her på gruppen og det samme
gælder for såvidt også Uffe, hvorom jeg ved at Guzzi le Mans'en stadig
står i garagen!

> [...]

> blive bragt tilbage til episoder i ens mc-liv..
> Der må være nogle med sjove historier om gruppen eller medlemmer..

Rolig nu!
De er der skam og kommer stadigt jævnligt, men det er svært sådan lige
on command. Den bedste virkning af slig gammelnok-tale er også når den
relateres til noge andet og derfor kommer ind som sidehistorier midt i
en uskyldig tråd

--
Armand.

Fra : Steen Gruby

Dato : 08-05-10 14:48

On Sat, 08 May 2010 12:49:03 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

Hej.

> [...]
Det var Hylle og Uffe der var drivere i at oprette gruppen.
Kai var så "uheldig" at stjæle første postering for næsen af d'herrer

Så Kai er Oldermand i mere end een forstand, samt maget aktiv i DMC.
Uffe har "reden fuld", så Guzzi'en lever et liv i glemsel

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 08-05-10 16:27

Den 08-05-2010 15:48, Steen Gruby skrev:
> On Sat, 08 May 2010 12:49:03 +0200, Armand<armand@mc-chaufforerne.dk>
> wrote:o

> Hej.

Hmm

Jeg tumlede ind i januar 2003 svjh

Mange af de aktive dengang er jo med endnu

En af de mere markante, der ikke giver lyd fra sig længere var
Gert Bo Thorgersen
kan I huske ham?
Hvad mon der blev af ham?

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 08-05-10 16:59

Den 08-05-2010 17:26, "J.C.Kløve" skrev:

> [...]
>
> Jeg tumlede ind i januar 2003 svjh
>
> Mange af de aktive dengang er jo med endnu
>
> En af de mere markante, der ikke giver lyd fra sig længere var

ha!

ja man skal jo selvfølgelig bare google for selv at finde svaret

2 måneder gammelt citat fra Ingeniøren "debat"

Gert Bo Thorgersen//
Desværre har jeg jo efter et uheld for 2 år siden endnu ikke kunnet
bruge højre hånd og har derfor...
//

Han ser ud til at være sit eget gamle jeg, så vidt jeg kan læse ud af de
indlæg jeg er faldet over :D
--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 09-05-10 09:38

On Sat, 08 May 2010 15:48:26 +0200, Steen Gruby <oz9zi@virker.ikke>
wrote:

> [...]
>
>Så Kai er Oldermand i mere end een forstand, samt maget aktiv i DMC.
>Uffe har "reden fuld", så Guzzi'en lever et liv i glemsel

Hov, hov - jeg kigger til den hver dag! Måske jeg endda sætter batteri
på den i dag En af mine kolleger vil gerne se motorcyklen, men jeg
har hende mistænkt for bare at ville se mig i lædertøj

Men ellers er det rigtigt nok - Hylle stod for papirarbejdet, jeg
leverede noget procedurekendskab og Kai nåede at skrive det første
indlæg, inden Hylle og jeg opdagede gruppen var blevet oprettet.

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://blog.andersen.nu/

'Erfaring er den ballast der gør en i stand til at genkende sine
fejltagelser næste gang man gør dem.' - Steen Gruby i d.f.m.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 09-05-10 18:34

Uffe R. B. Andersen <urb@twe.net> writes:

> [...]

> 'Erfaring er den ballast der gør en i stand til at genkende sine
> fejltagelser næste gang man gør dem.' - Steen Gruby i d.f.m.

Eller varianten fra en Kaptajn i hæren (efter nogle rekrutter havde
begået er ret dyr brøler - igen!):
'Erfaring er summen af ens fejltagelser, som man har LÆRT NOGET AF!'

Kai

Fra : Steen Gruby

Dato : 09-05-10 19:34

On Sun, 09 May 2010 19:34:16 +0200, Kai Harrekilde-Petersen
<khp@harrekilde.dk> wrote:

Hej Kai.

>Eller varianten fra en Kaptajn i hæren (efter nogle rekrutter havde
>begået er ret dyr brøler - igen!):
> 'Erfaring er summen af ens fejltagelser, som man har LÆRT NOGET AF!'

Forskellen på Kaptajnen og mig er at førstnævnte er naiv nok til at
tro at man lærer af sine fejl

(Nogle gange ønsker jeg at kunne skrue tiden lidt tilbage og state
derfra).

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 09-05-10 22:14

Steen Gruby <oz9zi@virker.ikke> writes:

> [...]
> tro at man lærer af sine fejl
>
> (Nogle gange ønsker jeg at kunne skrue tiden lidt tilbage og state

Se det var netop Kaptajnen's pointe: hvis du ikke kan/har lært noget
af dine fejltagelser, så er de ikke blevet til erfaring (endnu)

Der var vist også noget om at han havde set rigtig mange fejl i tidens
løb...

Kai

Fra : Steen Gruby

Dato : 09-05-10 19:40

On Sun, 09 May 2010 10:37:58 +0200, Uffe R. B. Andersen <urb@twe.net>
wrote:

Hej Uffe.

Rart at høre fra dig.
Jeg håber at din "tøseflok" holder dig til ilden

>Men ellers er det rigtigt nok - Hylle stod for papirarbejdet, jeg
>leverede noget procedurekendskab og Kai nåede at skrive det første
>indlæg, inden Hylle og jeg opdagede gruppen var blevet oprettet.

Så vist jeg husker var Kai på det tidspunkt landsflygtig i Norge.
Kai må have kedet sig bravt når der var tid til at vogte D.F.M's
opstandelse

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 09-05-10 22:12

> [...]

> Så vist jeg husker var Kai på det tidspunkt landsflygtig i Norge.
> Kai må have kedet sig bravt når der var tid til at vogte D.F.M's

Tror nærmere at det var rent svine-held. *fløjte* *fløjte*

Kai

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 10-05-10 21:21

On Sun, 09 May 2010 20:39:47 +0200, Steen Gruby <oz9zi@virker.ikke>
wrote:

>Rart at høre fra dig.

Tak

>Jeg håber at din "tøseflok" holder dig til ilden

Det gør de da - nu starter de i SFO og så 0. klasse til sommer. Jeg
har dog fået fri på fredag til søndag, så jeg kan tage til Classic
Road Racing på Knutstorp, med Søren Holm og hans V7 Sport - det var
vist der, vi sidst hilste på hinanden, for 2 år siden?

>Så vist jeg husker var Kai på det tidspunkt landsflygtig i Norge.
>Kai må have kedet sig bravt når der var tid til at vogte D.F.M's
>opstandelse

Well, med mindre det er min news-udbyder, der har et problem, så
virker n.a.m. noget død efterhånden - og d.f.m. har vist sig ganske
levedygtig (godt 403.000 indlæg siden december 1997). Kai gjorde
tilsyneladende et godt valg - eller måske det simpelthen er ham, der
gør forskellen?

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://blog.andersen.nu/

'Wer bremst, hat Angst!' - Werner Beinhart

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 10-05-10 21:24

> [...]

> levedygtig (godt 403.000 indlæg siden december 1997). Kai gjorde
> tilsyneladende et godt valg - eller måske det simpelthen er ham, der

Næppe, for jeg poster ikke ret meget mere.

Kai

Fra : Steen Gruby

Dato : 10-05-10 23:34

On Mon, 10 May 2010 22:21:20 +0200, Uffe R. B. Andersen <urb@twe.net>
wrote:

Hej Uffe.

> [...]
>Road Racing på Knutstorp, med Søren Holm og hans V7 Sport - det var
>vist der, vi sidst hilste på hinanden, for 2 år siden?

Nu starter alt det sjove, lektiehjælp mm
Ja, det tror jeg er rigtigt.
Jeg har ikke været til Clasic race siden forrige år på Djursland, så
det kunne jo være at jeg skulle trille til "Knutten" i week-end'en og
indsnuse lidt olieduft.
Vi får se.

> [...]
>levedygtig (godt 403.000 indlæg siden december 1997). Kai gjorde
>tilsyneladende et godt valg - eller måske det simpelthen er ham, der

Jeg har aldrig fulgt med i N.A.M, kun i D.F.M, og det gør jeg faktisk
dagligt selv om der kan være langt mellem mine posteringer.
403.000 indlæg på 12,5 år er i gennemsnit 32240 indlæg pr år, eller
2687 indlæg pr måned eller 89 indlæg pr dag - Det er alligevel noget

Så mange er der ikke mere, men D.F.M lever da stadig i bedste
velgående selv om mange markante profiler af naturlige årsager har
fået andre interesser.
Du ved - Sådan noget med karriere, familie osv
Mange vender vel tilbage til MC livet, lige som jeg, når
forpligtigelserne bliver mindre - Så må vi jo se om der er en "D.F.M"
til den tid

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Martin Sørensen

Dato : 18-05-10 00:13

Armand wrote:
> [...]
> uddannelsescentres internetforbindelse, hvor det har været svært at
> finde tid og interesse efter at de har fået effektureret deres

Den rammer vist meget godt plet for mit vedkommende. Jeg var relativt
aktiv i en periode da jeg studerede, men det døde hen da jeg blev
færdig. Jeg stikker dog stadig hovedet ind i nogle interessante tråde
her og der, men der bliver ikke skrevet ret mange indlæg mere.

Jeg brugte også gruppen til at få råd og vejledning til at skrue i min
daværende Seca, men da jeg efter uddannelsen fik job fik jeg jo også råd
til en ny MC, og den skulle der jo ikke laves noget ved..
Jeg havde jo også den luksus at have over 2 måneders sommerferie, så der
kunne man jo virkeligt nå noget hvis der skulle ordnes noget på MC'en i
forældrenes garage.

Jeg savner dog et værksted/garage så jeg kan komme til at skrue MC igen,
så det skal jeg have mig på et tidspunkt. Der er altså en vis
tilfredsstillelse over selv at gøre det frem for blot at køre
motorcyklen ind til forhandleren om morgenen og hente den igen om
eftermiddagen efter at have kørt dankortet igennem..

Mvh. Martin

Fra : Pein

Dato : 07-05-10 02:01

On 6 Maj, 17:19, Armand <arm...@mc-chaufforerne.dk> wrote:

> Rolig nu, Pein.
> Det er en harmløs lille geografisk selvransagelses-quizz påhæftet det af
> mig inventerede begreb 'bæltskrækker'!

Jeg er skam helt rolig, og jeg tager det også helt roligt når det
gælder broer. Jeg er også en af dem der er rimeligt kold overfor om
det evt. er stormvejr når jeg skal over Storebælt.
Faktisk rører det der brokørsel mig så lidt, at jeg ikke opfatter der
som noget specielt at køre over en bro (andet end at det er en flot
konstruktion), og at jeg derfor ikke nødvendigvis bemærker ting og
sager ved en bro, i højere grad end når jeg kører på normal motorvej
eller landevej. Så diverse geografiske ting bemærker jeg ikke mere ved
end bro end alle mulige andre steder, for en bro fra eller til betyder
jo intet for mig på en køretur.

Indtil i går syntes jeg "bæltskrækker" var et fint ord, som jeg kunne
finde på at bruge selv, og jeg troede jeg havde en ide om hvad det
betød. Men udfra denne her definition synes jeg det er misvisende, og
mener ikke længere det er et brugbart udtryk.

Men derfor er quizzen da sjov nok allligevel - og jeg dumper med et
brag. Og kører stadig over de danske broer med stor fornøjelse.

> Du kan lige få et tillægs-spørgsmål til at dulme dig på:
> "Kan det passe at man kan ankomme kørende til Fyn med snuden mod syd?"

Et eller andet sted undervejs har man snuden mod syd. Om det lige er
når man passerer en bro (eller grænsen mellem landsdele), er mig
mindre vigtigt.

Et eller andet sted gennem Jylland nord/syd passerer man et firma der
har et fly stående. Det synes jeg også er meget sjovt, men jeg går
ikke så højt op i præcist hvor det er. Det er i nærheden af Århus et
sted.
Og et eller andet sted kører man pludselig mod vest når man ellers er
på vej sydpå gennem Jylland. Men hvor er det nu lige det er henne? Og
er der mon en bro der? Måske, måske ikke. Sådan er der så mange ting
undervejs på en tur.
--
Mvh. Niels
Bandit 1250 SA

Fra : FTB

Dato : 07-05-10 09:20

> [...]
> - Storstrømsbroen?
> - Lillebæltsbroen (der forøvrigt har 75-års jubilæum den 14.ds.)?

Så er der lige et historisk tillæg
Hvis du frem til 1998 kørt over:
-Kong Christian den X's Bro
Ellers er kriterierne de samme

/Finn

Fra : Armand

Dato : 07-05-10 11:46

FTB skrev:
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message
>
> Så er der lige et historisk tillæg
> Hvis du frem til 1998 kørt over:
> -Kong Christian den X's Bro
> Ellers er kriterierne de samme

Hæ!
Begunstiget af ½ år på Sønderborg kaserne klarer jeg også den
Jeg kan ellers ikke huske spor på broen, men er hjulpet af at huske
sporforlægningen på begge sider af sundet!

--
Armand.

Fra : Pein

Dato : 10-05-10 01:01

On 7 Maj, 16:04, JE <n...@valid.tz> wrote:

> Måske du skulle vælge en "snik-snak" gruppe til dine quizzer ?
>
> Selv om det kan være meget hyggeligt, er gruppen trods alt til MC-snak.

Den her gruppe er nærmest som baren i en klub. Hyggelig, MC relateret,
og man snakker af og til om alt muligt.
Og der hænder vi mødes i virkeligheden.
--
Mvh.
Niels

Fra : dots

Dato : 10-05-10 12:13

"Pein" <niels.pein@gmail.com> skrev i en meddelelse

Den her gruppe er nærmest som baren i en klub. Hyggelig, MC relateret,
> [...]

**
Apropos.
Det forlyder dybt ude i krogene, at der endnu er liv og gære i Aalborg
klanen. Og at en genopstandelse er snarligt i sigte.
Har feks hørt at Rittig snart igen kan ses flyvende på knopdæk.... !

Det vil jeg glæde mig til !
Også at hilse på dig igen, Pein - og meget gerne også på mudderhjul

dots aka Roadkill
Et tilnavn jeg kan takke et ganske uskyldigt sødt rådyr for, som lige sku
tjekke mm på min for-bremseskive, med hvad deraf fulgte...

Fra : Anders Majland

Dato : 10-05-10 19:16

> dots aka Roadkill
> Et tilnavn jeg kan takke et ganske uskyldigt sødt rådyr for,

Smagte den godt ?

-- '
/A, der ikke har taget noget større en kat og fasaner på mc men ikke spist
noget af det ...

Fra : Pein

Dato : 11-05-10 05:22

On 10 Maj, 13:13, "dots" <d...@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> klanen. Og at en genopstandelse er snarligt i sigte.
> Har feks hørt at Rittig snart igen kan ses flyvende på knopdæk.... !

Der arrangeres da lidt en gang imellem. Men Rittig - er han ikke
blevet så skydegal, at han ikke har flere knopdæk?

> Det vil jeg glæde mig til !
> Også at hilse på dig igen, Pein - og meget gerne også på mudderhjul

I lige måde. Det kunne være sjovt.
Meeeen, jeg tror ikke jeg kommer på egne mudderhjul igen. Har kun
hjelmen tilbage, resten er solgt.
Har selvfølgelig gademaskinen og hvad dertil hører. Wow den ville være
svær at få rundt til Grand National.
--
Hilsen
Niels

Fra : Anders Majland

Dato : 11-05-10 20:48

> Har selvfølgelig gademaskinen og hvad dertil hører. Wow den ville være
> svær at få rundt til Grand National.

Hvis en transalp kan ... og hvor der er en vilje er der en vej .... Du tør
ikke ?

--
/A - hvis gyngehest er marginalt bedre egnet, meget marginalt ...

Fra : dots

Dato : 12-05-10 14:06

On 10 Maj, 13:13, "dots" <d...@tdcadsl.dk> wrote:
Der arrangeres da lidt en gang imellem. Men Rittig - er han ikke
blevet så skydegal, at han ikke har flere knopdæk?
**
Att. Poul Bundgaard, citeres fra dormck.dk :
"Det kan hermed bekræftes, at gamle Claus Rittigs offroadiske "død" har
været stærkt overdrevet: Efter nogle år i mølposen har han indkøbt et
gammelt orange offroad jern, som han efter sigende indledningsvis vil
forsøge at navigere rundt på en crossbane, for at banke det værste
kalkaflejringer af de hensygnende knogler.
Undertegnede har indvilget i at hjælpe ham lidt i starten med at komme op på
cyklen osv..."
**
Såe helt død er han vel ikke
**
Har selvfølgelig gademaskinen og hvad dertil hører. Wow den ville være
svær at få rundt til Grand National.
**
Så er det jo heller ikke første gang du ræser et eller andet håbløst tungt
grej rundt, det har du jo gjort før...

dots