Topboks til Kawasaki zzr600
Fra : P/H

Dato : 04-05-10 18:50

Hej
Da sønnen gerne vil en tur med ud at køre kunne jeg godt tænke mig at få en
kop kaffe med samt div. og vil gerne i den forbindelse have en topboks samt
bagebære. Syntes ikke jeg kan finde noget - link søges.

mvh PC

Fra : Heise

Dato : 04-05-10 19:44

"P/H" <pogh@mail.dkfjernfjern> skrev i en meddelelse
> [...]
> en kop kaffe med samt div. og vil gerne i den forbindelse have en topboks
> samt bagebære. Syntes ikke jeg kan finde noget - link søges.

Hej

Prøv Givi.de. Der kan man vælge motorcykelmærke og model og derved
finde hvad der passer på cyklen.
På jml.dk kan man få oplyst nærmeste forhandler.

Hilsen Heise

Fra : Jesper G

Dato : 04-05-10 21:13

P/H wrote:
> [...]
> kop kaffe med samt div. og vil gerne i den forbindelse have en topboks samt
> bagebære. Syntes ikke jeg kan finde noget - link søges.

Hej

Ind på louis.de og søg på 10022751. Husk at bestille en 10022989 med,
hvis du skal montere GIVI-taske/boks på (eller givi-kompatibel). Ellers
er der også en masse andre adaptere. De sælger også boksene.
Jeg har sådan en på min ZZR600 og det fungerer egentlig meget godt. Dog
har jeg på min også sidetaskeholdere monteret samtidig, men mener helt
bestemt, at man godt kan montere denne alene.

I en 34L GIVI-boks kan vi lige klemme to hjelme ned. Jeg har også en
43L, men det er noget af et skrummel hvis man kun har denne på.

Mvh Jesper G