Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Der var engang....
Fra : Henrik 8600

Dato : 05-05-10 22:02

Der var engang noget der hed Disc kamera / film.

Det har et fladt kamera der tog 15 billeder pr skive. Det er vist fra den
sidste halvdel af firserne.....

Jeg har en del negativer / skiver liggende fra min ungdom, men hvor dælen
kan de fremstille billeder ud af dem?

Har kigget rundt og spurgt, der er ikke umiddelbart til at finde nogen...

H.

Fra : piradio

Dato : 06-05-10 10:04

On 5 Maj, 22:02, "Henrik 8600" <dk8008CUTTHISA...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> kan de fremstille billeder ud af dem?
>
> Har kigget rundt og spurgt, der er ikke umiddelbart til at finde nogen...

Lotus Foto 35357200 burde kunne lave det.

mvh
Thorbjørn

Fra : ckcallesen

Dato : 06-05-10 19:29

On 5 Maj, 23:02, "Henrik 8600" <dk8008CUTTHISA...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> kan de fremstille billeder ud af dem?
>
> Har kigget rundt og spurgt, der er ikke umiddelbart til at finde nogen...

alternativet er at scanne dine negativer

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 07-05-10 07:49

ckcallesen <ckcallesen@gmail.com> skrev :

>alternativet er at scanne dine negativer

Det er bare ikke ligetil fra den type negativer.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Henrik B.

Dato : 07-05-10 14:57

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen

> Det er bare ikke ligetil fra den type negativer.

Jooo da, klip de enkelte billeder fra hinanden....

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk