MS Windows
briani 27239
Itunes
Fra : Peter Larsen

Dato : 05-05-10 14:49

Jeg kan ikke få Itunes til at virke, jeg får en fejlmeddelse som lyder
(itunes was not installed correctly. Please reinstall itunes) Error 7
(Windows error 998)
Og jeg har geninstalleret men uden held.

Fra : Janner

Dato : 05-05-10 15:06

http://lmgtfy.com/?q=itunes+was+not+installed+correctly.+Please+reinstall+itunes

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Benny Andersen

Dato : 05-05-10 08:25

On 5 Maj, 16:05, Janner <no...@spam.spam> wrote:

> http://lmgtfy.com/?q=itunes+was+not+installed+correctly.+Please+reins....

Om første henvis (også på den mindre polemiske googling.):

Rådene fra
http://support.apple.com/kb/HT1925?viewlocale=en_US (tiligere
indlæg)

er måske ikke fyldestgørende!

Har man en ældre version af .NET end 3.51, så skal man måske
afinstallere denne og installere den nyeste først.