Apples Magic Mouse
Fra : Henrik 8600

Dato : 05-05-10 21:48

Skulle der være noget i vejen for at bruge Apples Magic Mouse på en PC med
W7 og en med XP?

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-05-10 21:53

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> Skulle der være noget i vejen for at bruge Apples Magic Mouse på en PC med
> W7 og en med XP?

Sikkert ikke ... men du får nok ikke multitouch gestures til at virke

/thomas

Fra : Henrik 8600

Dato : 05-05-10 22:33

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Sikkert ikke ... men du får nok ikke multitouch gestures til at virke
>
> /thomas

Det er jo det der er meningen

Noglre real life erfaringer?

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-05-10 22:38

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Det er jo det der er meningen
>
> Noglre real life erfaringer?

nej .. vi undgår som regel at have for meget med windows at gøre .... ;)

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 05-05-10 22:34

Den 05/05/10 22.48, Henrik 8600 skrev:
> Skulle der være noget i vejen for at bruge Apples Magic Mouse på en PC
> med W7 og en med XP?

Ikke andet end du skal bruge nogen drivere for at få det optimale ud af
det, og dem synes Apple kun de vil lave til OS X. Så vidt jeg ved.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-05-10 22:38

> Ikke andet end du skal bruge nogen drivere for at få det optimale ud af
> det, og dem synes Apple kun de vil lave til OS X. Så vidt jeg ved.

man kan måske pille bootcamp drivere fra hinanden ?

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 05-05-10 23:34

Den 05/05/10 23.37, Thomas von Hassel skrev:

> man kan måske pille bootcamp drivere fra hinanden ?

Bøvl.

Men der er sikkert nogen der HAR gjort det.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-05-10 23:41

> Bøvl.

enig

> Men der er sikkert nogen der HAR gjort det.

sikkert .. men der også folk installerer windows 98 på deres iPad ...
sådan er der så meget ;)

/thomsd

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-10 14:53

On 05/05/10 22.48, Henrik 8600 wrote:
> Skulle der være noget i vejen for at bruge Apples Magic Mouse på en PC
> med W7 og en med XP?

Jeg gider ikke engang prøve, jeg synes den kører så langsomt og er så
uergonomisk, at min kun er blevet brugt nogle få gange.
Nu ligger den bare og ser pæn ud, det gør den til gengæld godt.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-05-10 14:56

Anders Sørensen <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> wrote:

> Jeg gider ikke engang prøve, jeg synes den kører så langsomt og er så
> uergonomisk, at min kun er blevet brugt nogle få gange.
> Nu ligger den bare og ser pæn ud, det gør den til gengæld godt.

ergonomi er jo et spm. omhvordan ens hånd er indrettet .. men hastighden
kan du jo stille på ...

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-10 15:39

On 06/05/10 15.55, Thomas von Hassel wrote:

> ergonomi er jo et spm. omhvordan ens hånd er indrettet .. men hastighden
> kan du jo stille på ...

Jeg har stillet den helt op. Jeg bruger en MacBook Pro 17".
Så skal jeg købe et program som Steer Mouse, men det kan da ikke være
rigtigt at der skal tilkøbes software for $20 ekstra.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-05-10 15:40

> [...]

> Så skal jeg købe et program som Steer Mouse, men det kan da ikke være
> rigtigt at der skal tilkøbes software for $20 ekstra.

du er så den første der siger de ikke kan få den hurtigt nok med de
indbyggede settings

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-10 15:43

On 06/05/10 16.39, Thomas von Hassel wrote:

> du er så den første der siger de ikke kan få den hurtigt nok med de
> indbyggede settings

Jeg har en kollega som siger det samme, men ham kan du jo ikke høre.

Jeg prøver lige igen ved lejlighed.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-05-10 15:45

Anders Sørensen <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> wrote:

> Jeg har en kollega som siger det samme, men ham kan du jo ikke høre.
>
> Jeg prøver lige igen ved lejlighed.

hvilket underlag ?

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-10 16:56

On 06/05/10 16.44, Thomas von Hassel wrote:

> hvilket underlag ?

Ikea træfinér.
Jeg har også prøvet en almindelig musemåtte.

Der er noget omkring accelerationen som ikke er optimalt: Hvis man
bevæger den hurtigt kan den godt flytte sig hele skærmbredden på ca. 5
cm, men ved normal hastighed skal den bevæges ca. 15 cm for at flytte
pilen hele skærmbredden.

Fra : Kent

Dato : 06-05-10 17:28

Den 06-05-2010 16:43, Anders Sørensen skrev:
> Jeg har en kollega som siger det samme, men ham kan du jo ikke høre.
Det var også hvad Nikolaj Sonne fra So Ein Ding klagede over, da han
prøvede Magic Mouse for lang tid siden.

--

Kent

Fra : Franz Berliner

Dato : 06-05-10 20:00

> du er så den første der siger de ikke kan få den hurtigt nok med de
> indbyggede settings

Jeg kender også en der siger siger det samme.

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-05-10 22:03

Franz Berliner <stuff@NOSPAMkampp.dk> wrote:

> Jeg kender også en der siger siger det samme.

Det er sjovt, I alle sammen siger det. I forhold til den trådløse Mighty
Mouse, synes jeg, den er enormt god. Med Mighty Mouse oplever jeg, at
markøren ligesom hænger lidt efter, og accelerationen er umulig at
forudse. Det er meget svært at bruge musen hurtigt og præcist. Magic
Mouse reagerer meget hurtigere og mere præcist, og jeg synes, det er en
stor lettelse at bruge den. Jeg vil selvfølgelig ikke påstå, at der ikke
findes mange bedre mus, men den gamle Mighty Mouse er sikkert ikke
særligt god på det punkt.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik 8600

Dato : 07-05-10 18:16

> [...]
> Anders Sørensen
> Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar.
> Det er ikke en fejl - det er en udokumenteret feature!

Ja, det lyder ikke rigtigt...?

H.