MC demonstration til Christiansborg d. 7. ~
Fra : knud aagaard

Dato : 04-05-10 10:53

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-10 16:28

On Tue, 04 May 2010 11:53:00 +0200, knud aagaard wrote:

> http://www.dmc-org.dk/dmc/?Nyheder

Jo, deet. Ikke fordi at DMC ikke allerede har brugt megen tid på problemet,
og, som nævnt i DMC-bladet nr. 2, faktisk har et forslag, som er positivt
modtaget af repræsentanter for politiet.

Nuvel, ikke alle er så tålmodige som DMC, og derfor har Peter Laursen kaldt
til demonstration, og DMC håber da at det kan fremme forslagets vej gennem
justitsministeriet.

DMC'er Orla Pedersen
http://www.tfv-org.dk
http://www.tfv-org.dk/general/clearout oprydning, opdateret 8-11-2009

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-10 06:30

On Tue, 4 May 2010 17:27:45 +0200, Orla Pedersen wrote:

> Nuvel, ikke alle er så tålmodige som DMC, og derfor har Peter Laursen kaldt
> til demonstration, og DMC håber da at det kan fremme forslagets vej gennem
> justitsministeriet.

Og den demonstration har Peter Laursen så aflyst igen pga. vejrudsigten.

Fra : Steen Gruby

Dato : 06-05-10 07:00

On Thu, 6 May 2010 07:30:13 +0200, Orla Pedersen
<o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> wrote:

Hej Orla.

>Og den demonstration har Peter Laursen så aflyst igen pga. vejrudsigten.

Du kan ikke lave en revolution i Danmark.
På den dag der er bestemt vil det regne

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : knud aagaard

Dato : 07-05-10 16:24

Hej

Den 06-05-2010 08:00, Steen Gruby skrev:
> Hej Orla.

> Du kan ikke lave en revolution i Danmark.
> På den dag der er bestemt vil det regne

Den begrundelse jeg har hørt var citat:

MC demonstration til Christiansborg d. 7. Maj er aflyst pga vejret.
Storbælt forbindelse kan IKKE garantere at vi kan komme over broen pga. stærk vind.

Citat slut

Fra : Anders Majland

Dato : 07-05-10 19:29

> MC demonstration til Christiansborg d. 7. Maj er aflyst pga vejret.
> Storbælt forbindelse kan IKKE garantere at vi kan komme over broen pga.
> stærk vind.

Og jeg har lige ventet 1,5 time på at få lov at kommer over kattegat
aarrghhhh

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-05-10 08:08

Orla Pedersen wrote:

> Og den demonstration har Peter Laursen så aflyst igen pga. vejrudsigten.

*LOL*

--
vh
Torben

Fra : Hekto

Dato : 06-05-10 01:22

On 4 Maj, 17:27, Orla Pedersen
> [...]
> til demonstration, og DMC håber da at det kan fremme forslagets vej gennem

For mig er det ikke helt klart hvad man vil opnå ved at demonstrere?
Hvis man allerede er i dialog og - med tiden - forventer at finde frem
til en løsning, så hjælper det vel ikke meget at stå nede på
brostenene inden foran Christiansborg (af alle steder) og vifte med
flag og bannere?
Vil det skabe resultater? Vil det give en positiv opfattelse af
motorcyklister (- på Christiansborg)?

Hvis der er divergerende opfattelser af hvordan lovgivningen skal
tolkes, så hører det vel hjemme i domstolene. Jeg tror ikke man kan
forvente nogen forståelse netop på Christiansborg, hvor man gentagne
gange har demonstreret (hø!) at man ikke har sat sig ind i sagerne
vedr. motorcykler og gerne lovgiver helt hen i vejret på den baggrund.
En direkte dialog med politiet lyder i mine ører som noget der i
højere grad kan føre til resultater.

--

Hekto

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-10 15:10

On Thu, 6 May 2010 00:21:54 -0700 (PDT), Hekto wrote:

> [...]
> flag og bannere?
> Vil det skabe resultater? Vil det give en positiv opfattelse af

Det er svært at gætte på hvad, eller om, Peter Laursens demonstration havde
gavnet DMC, som jo arbejder på samme sag. Nu finder vi så ikke ud af det.

Men jeg finder det rigtigt at vi i DMC omtalte demonstrationens eksistens.

Orla Pedersen
http://www.tfv-org.dk
http://www.tfv-org.dk/general/clearout oprydning, opdateret 2-11-08

Fra : Jim Andersen

Dato : 06-05-10 07:55

knud aagaard wrote:
> http://www.dmc-org.dk/dmc/?Nyheder

Der står meget om diskrimination på den side. Kunne han så ikke have kommet
med blot ét eksempel hvor MC'er bliver diskrimineret?

/jim