SipDroid mister forbindelsen
Fra : Hauge

Dato : 03-05-10 17:27

Hejsa

Jeg bruger SipDroid (S.D.) på min HTC og det virker jo fortrinneligt,
hvis jeg laver udadgående opkald.

Men efter nogle få minutter, kan jeg ikke ringe ind til min S.D., der
melder den optaget..

S.D. står som online med grøn prik øverst til venstre, så det burde ikke
være det.

Hvis jeg kører via wifi hjemme, virker det lidt bedre, men desværre ikke
100% stabilt.

Som server bruger jeg FreePBX, men da alle andre SIP-telefoner kører
100% stabilt, så *tror* jeg ikke det er et opsætningsproblem på min server.

Jeg bruger 3 som udbyder.

Håber på et par gode råd, eventuelt navnet på et lille program der
holder dataforbindelsen lidt mere online, end det lige er muligt.
Jeg har prøvet et par stykker og ingen af dem holder linjen igang, når
skærmen er gået i sort.

Mvh Hauge