Podcasts hvordan?
Fra : Ukendt

Dato : 03-05-10 03:10

Hvordan får man TV-2 Nyhederne på sin mobiltlf.? Altså ikke kun de nyeste
overskrifter, men som video?

Fra : simon

Dato : 03-05-10 07:48

Sørensen formulerede spørgsmålet:
> Hvordan får man TV-2 Nyhederne på sin mobiltlf.? Altså ikke kun de nyeste
> overskrifter, men som video?

http://news.tv2.dk/article.php/id-10141121:se-tv-2-news-p%C3%A5-mobilen.html?forside

/simon

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-10 12:04

simon wrote:
> http://news.tv2.dk/article.php/id-10141121:se-tv-2-news-p%C3%A5-mobilen.html?forside

Ok tak. Det bliver vist for dyrt når man ikke har TDC, 3 eller Telenor.
Ved du om man i stedet bare kan downloade TV-2 Nyhederne som fx. en mp4-fil
og lægge over på sin telefon?
Det kan man hos DR.

Fra : simon

Dato : 03-05-10 12:59

Sørensen har bragt dette til os:

> [...]
> Ved du om man i stedet bare kan downloade TV-2 Nyhederne som fx. en mp4-fil

Du kan hente dem som podcasts:
http://support.tv2.dk/rss/
Se under TV2 podcasts.
/simon

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-10 18:25

simon wrote:
> Du kan hente dem som podcasts:
> http://support.tv2.dk/rss/
> Se under TV2 podcasts.

Super! Tak.
Nyhederne fylder ca. 14 Mb og er i en jævn ringe billedkvalitet.
Kan man finde det i en bedre opløsning? Der er 8 Gb hukommelse i telefonen,
så det er lige meget om det fylder 100 Mb. Jeghar kigget på Sputnik men
synes ikke jeg kan finde Nyhederne til download i en god kvalitet.

Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-10 04:49

Sørensen wrote:
> Nyhederne fylder ca. 14 Mb og er i en jævn ringe billedkvalitet.

Hmm det er kun 5 minutter af udsendelsen. Gad nok vide hvor resten er...

Fra : Chano Andersen

Dato : 03-05-10 17:29

Den 03-05-2010 13:04, Sørensen skrev:

> [...]
> Ved du om man i stedet bare kan downloade TV-2 Nyhederne som fx. en mp4-fil

Hvis du benytter data meget, fra din telefon, har i hvert fald Telenor,
en del data tillægspakker, der gør det mere spiseligt. Der ud over, har
jeg tidligere fået oplyst af Telenor, at man ALDRIG bliver faktureret
mere end 50 kr. (ca. 5 megabyte.) om dagen, i datatrafik. (Kan dog
hurtigt blive til meget på en måned, hvis man bruger det hver dag.)

- Chano Andersen