HTC Legend og apps
Fra : Jørgen M. Jørgensen

Dato : 02-05-10 10:59

Jeg har just købt bæstet, men jeg tror jeg er ualmindelig dum:
Jeg går ind på Android Forum DK og finder "3G Watchdog"... men jeg kan
ganske enkelt ikke se hvor jeg skal klikke for at downloade programmet.
Jeg har også været på andre sites og fundet nogle apps jeg kunne bruge,
de kom ned som zip, og jeg aner heller ikke hvad jeg skal stille op med
dem, troede de skulle hedde abk (eller noget i den stil).
Hvad f.... er det jeg gør forkert?

Jørgen (som ellers er glad for Legend!)

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 02-05-10 11:03

Den 02-05-2010 11:59, Jørgen M. Jørgensen skrev:
> [...]
> de kom ned som zip, og jeg aner heller ikke hvad jeg skal stille op med
> dem, troede de skulle hedde abk (eller noget i den stil).

Gå på Marked og søg på 3g...
Så kan du downloade den der.

Mogens

Fra : Jørgen M. Jørgensen

Dato : 02-05-10 11:18

Mogens Nielsen kom med denne ide:

> Gå på Marked og søg på 3g...
> Så kan du downloade den der.
>
> Mogens

Hurtigt svar
Jeg havde set "Marked", men syntes ikke jeg havde brug for endnu en
e-mail adresse at forholde sig... altså bare for at bruge nogle få
nyttige applikationer. Men, hvis der ikke er andre måder?
Jørgen

Fra : Johannes Jørgensen

Dato : 02-05-10 11:04

"Jørgen M. Jørgensen" <kaliffen@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kom ned som zip, og jeg aner heller ikke hvad jeg skal stille op med dem,
> troede de skulle hedde abk (eller noget i den stil).

Du finde dem i "Marked" på din telefom, og instalere dem der fra.

JJ

Fra : David Mc Nally

Dato : 02-05-10 06:15

On May 2, 12:18 pm, Jørgen M. Jørgensen <kalif...@privat.dk> wrote:
> [...]
> e-mail adresse at forholde sig... altså bare for at bruge nogle få
> nyttige applikationer. Men, hvis der ikke er andre måder?

Marked (eller Market) er Androids centraliserede applikations-"butik",
hvor du kan downloade software til din Android-mobil. Market holder
også styr på opdaterede versioner af softwaren, og gør det let at
afinstallere igen.
Pt understøtter den kun gratis-software i Danmark, men på et tidspunkt
får man også mulighed for at hente betalings-software, lige som til
iPhone via iTunes.

Du kan godt hente APK-pakker, som kan installeres på din Android-
mobil, men der er ingen grund til det. Market er vejen frem. :)

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 02-05-10 17:10

"Jørgen M. Jørgensen" <kaliffen@privat.dk> wrote in message
> Jeg har også været på andre sites og fundet nogle apps jeg kunne bruge, de
> kom ned som zip, og jeg aner heller ikke hvad jeg skal stille op med dem,
> troede de skulle hedde abk (eller noget i den stil).
[klip]

Hej.
Når de kommer ned som zip filer er det nok fordi de er pakket med enten
"Winrar" eller "Winzip". Du skal bruge et af de to programmer for at pakke
dem ud, søg på google, og du kan finde hvor du kan downloade programmerne.
De er begge programmer, du skal betale for at bruge, men du kan vist bruge
dem i ca. 30 dage uden at betale. Der findes nok også freeware programmer,
som kan det samme, men søg på google.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.