Kuvetbrød
Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 02-05-10 22:13

Hej NG
Skal lave kuvertbrød til 35 personer, og er interesseret i at høre om der
skulle være en afprøvet opskrift?
Jeg har tænkt mig at det skulle være lidt a lá pizzadej-brød. (fås ofte på
Italienske restauranter)
Der er masse af opskrifter på pizzadej på nettet, men de SKAL være gode
Håber at høre fra jer
Mvh
John Senius-Jørgensen

Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-05-10 23:12

John Senius-Jørgensen forklarede den 02-05-2010:
> [...]
> Italienske restauranter)
> Der er masse af opskrifter på pizzadej på nettet, men de SKAL være gode

Det den ene syntes om, kan være noget værre skidt i en andens smag.
I min verden er der en sikker vej, og det er at prøve opskrifterne
en efter en indtil man finder det man søger. Og dog så er der stadig
chance for at der er gæster der ikke bryder sig om brødet.
God fornøjelse.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 03-05-10 14:39

Tja det er såmænd rigtig nok, men der er vel en generel holdning til hvad
der er godt?
Måske ikke

Mvh

Fra : Gamle

Dato : 03-05-10 16:25

John Senius-Jørgensen wrote:
> [...]
> ofte på Italienske restauranter)
> Der er masse af opskrifter på pizzadej på nettet, men de SKAL være

Prøv at søge på kuvertbrød hér
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/soeg-navn.php

Mvh.
Torben