Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lille digitalkamera med søger
Fra : Preben

Dato : 03-05-10 11:50

Findes der et lille digitalkamera med en traditionel søger? Der må gerne
være skærm, men det er ingen betingelse.

--
Venlig hilsen
Preben Andersen

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 03-05-10 12:38

Preben skrev:
> Findes der et lille digitalkamera med en traditionel søger? Der må
> gerne være skærm, men det er ingen betingelse.

Canon ixus 95is, ixus 100is

--
Venlig hilsen
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-05-10 16:16

"Preben" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i meddelelsen
>Findes der et lille digitalkamera med en traditionel søger? Der må
>gerne
>være skærm, men det er ingen betingelse.

Sony Wxxx modellerne havde tidligere søger - jeg havde en kort overgang
et W120 - jeg købte det netop pga søgeren - men kameraet var for lille
til mig. så jeg droppede det hurtigt til fordel for Canon G9, der ikke
er lille, men bedre til mit brug og med en masse muligheder.

Jeg kiggede lige på de nyere Wxxx modeller og desværre ser det ud til at
de har droppet søgeren.

Jan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-05-10 16:18

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen
> Sony Wxxx modellerne.....

Ps - indlægget hører i øvrigt til i news:dk.fritid.foto.indkoeb og ikke
i denne gruppe

Jan

Fra : abacus

Dato : 03-05-10 16:38

On 3 Maj, 12:49, Preben <pranSLETDE...@privat.dk> wrote:
> Findes der et lille digitalkamera med en traditionel søger? Der må gerne
> være skærm, men det er ingen betingelse.

> [...]

http://www.steves-digicams.com/camera-reviews/sony/dsc-tx1/sony-cyber-shot-dsc-tx1-review.html
Kunne måske være svaret?

Fra : Preben

Dato : 04-05-10 07:51