Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
lightroom filmstrimmel
Fra : Ukendt

Dato : 02-05-10 19:21

I lightroom oplever jeg pludselig, at redigerede billeder flytter til sidste
plads i filmstrimmelen, i stedet for at stå i rækkefølge som de gør lige
efter import.

Hvordan er det lige man får det tilbage til normal ?

vh Palle

Fra : Bo Bjerre

Dato : 02-05-10 20:31

On 02-05-2010 20:21, Palle Johansen wrote:
> [...]
> gør lige efter import.
>
> Hvordan er det lige man får det tilbage til normal ?

I bjælken lige under "det store billede" vælger du "sort" (ikke farve,
men sortering. Her får du en fald-ned meny, hvor du kan vælge dato etc.
Har du ikke punktet "sort", må du ud mod højre, hvor der i samme bånd
under billedet et en pil-ned. Her kan du vælge, om "sorting" er med.

Hjalp det??

Bo //

Fra : Bo Bjerre

Dato : 02-05-10 20:32

On 02-05-2010 21:30, Bo Bjerre wrote:

> [...]
> Har du ikke punktet "sort", må du ud mod højre, hvor der i samme bånd
> under billedet et en pil-ned. Her kan du vælge, om "sorting" er med.

-jeg gætter på at du har fået den sat til "edit time"

Bo //

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-10 21:08

"Bo Bjerre" <bo@sarek.dk> skrev i meddelelsen

> -jeg gætter på at du har fået den sat til "edit time"
>
> Bo //

TAK